• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

4klöver fungerar de??

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Gjorde en ansökan hos 4klöver.se idag och fick till svar att de skulle skicka handlingar via PDF men det kom aldrig något, lämnade meddelande och fick till svar att de mottagit meddelandet men fick inget svar på det heller. Har de lagt ner eller brukar de göra så här??
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Får inget svar från dem det står på sidan när man söker att de ska skicka handlingar som pdf men det kommer inget på mejlen och jag får inget svar när jag mejlar dem. Har någon fått låna av dem nyligen har mejlat Axcept också inte de heller svarar
 

kassekonomi

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
15 Maj 2014
Meddelanden
627
Mottagna reaktioner
116
Poäng
307
4klöver har ingen koll!

betalade hela lånet den 12:e.(förfallodatum 6/9) ringer och meddelar att jag har betalat. de ber mig då betala en påminnelseavgift på 195. vilket jag också betalar in samma dag.

Idag den 18:e får jag en ny faktura på samma belopp som jag betalade den 12:e (hela lånets belopp) men som förfaller den 6/10?! hur tänker dom?

får heller inte tag i dom.. får göra ett nytt försök i morgon.. så onödig tid man får lägga ner när man har varit noga med telefonkontakt vid betalningen.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp