• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Lån när man redan tagit lån?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag vet att situationen inte är klok, men man behöver ju dessa lån precis just för att man klantat till det...

Jag har alltså redan tagit ett lån hos en långivare, men det visar sig att summan inte räckte som jag tänkt det. Nu ska fakturan betalas in inom ett par dagar, och jag är helt blank.

Jag sökte hos en annan långivare, bara för att testa, och fick bekräftelse att det gick igenom, trots allt. Nu visar det sig att jag inte litar på denna långivare, att de kommer att betala ut detta. Jag är då i en väldigt knivig sits och vet ej hur jag ska lösa detta.

Finns det någon långivare som, givet att jag har god kreditvärdighet i övrigt (inte hög inkomst men den är fast och jag har inga betalningsanmärkningar) som kan tänkas bevilja mitt lån? Jag skulle behöva i runda slängar 4K, men kan nöja mig med mindre, bara så att jag förhoppningsvis har mat för dagen tills löning om ett par veckor.

Någon som vet någonting? Vore jättetacksam för assistans. Jag lånade via Easycredit och de skötte det jättebra, sedan ansökte jag om Flex Kredit hos Ferratum och de beviljar officiellt men strular som de alltid gjort. Jag har ansökt förut och aldrig fått ut det trots allt.

Heja, ni som eventuellt vet bättre. Jag vore jättetacksam för detta.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

hcp

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Juli 2013
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Jag vet att situationen inte är klok, men man behöver ju dessa lån precis just för att man klantat till det...

Jag har alltså redan tagit ett lån hos en långivare, men det visar sig att summan inte räckte som jag tänkt det. Nu ska fakturan betalas in inom ett par dagar, och jag är helt blank.

Jag sökte hos en annan långivare, bara för att testa, och fick bekräftelse att det gick igenom, trots allt. Nu visar det sig att jag inte litar på denna långivare, att de kommer att betala ut detta. Jag är då i en väldigt knivig sits och vet ej hur jag ska lösa detta.

Finns det någon långivare som, givet att jag har god kreditvärdighet i övrigt (inte hög inkomst men den är fast och jag har inga betalningsanmärkningar) som kan tänkas bevilja mitt lån? Jag skulle behöva i runda slängar 4K, men kan nöja mig med mindre, bara så att jag förhoppningsvis har mat för dagen tills löning om ett par veckor.

Någon som vet någonting? Vore jättetacksam för assistans. Jag lånade via Easycredit och de skötte det jättebra, sedan ansökte jag om Flex Kredit hos Ferratum och de beviljar officiellt men strular som de alltid gjort. Jag har ansökt förut och aldrig fått ut det trots allt.

Heja, ni som eventuellt vet bättre. Jag vore jättetacksam för detta.

Provat vivus eller onea? var bra förut för några år sedan jag lånade där, innan jag spärrade mig själv. Jävligt snabba med utbetalning och även när man betalar in så reggas det snabbt. Prova där det bör gå. Återkom med svar hur det gick
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Tack Kobran88, för assistans! Det gick vägen med Onea. Snabb utbetalning och inget jidder. Detta gillar jag.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 367
Mottagna reaktioner
6 866
Poäng
4 477
Undvik Vivus så mycket ni bara kan!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp