• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kontantfinans, EXTREMT OSERIÖSA!

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag ansökte på deras hemsida, fick upp att jag är godkänd för lån på 5 år.
Får mail av dom, skuldebrev kommer skickas hem.
Sent på kvällen samma dag får jag ett mail att det blivit något tekniskt fel med upplysningen och jag är nekad helt plötsligt.

Jag är så besviken.
Man försöker göra rätt för sig i samhället och ordna upp saker och ting.
Jag ger upp, jag tänker fortsätta att vara kriminell och sno andras pengar på tradera och blocket för man får aldrig chansen att motbevisa någon så varför ska jag ens bry mig längre.

Det kanske är ödet som säger att jag ska vara kriminell. Gud hade nog planerat det så.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
De lät inte så kul! Kan du inte ringa upp Kontantfinans o höra varför och om du kan ha en medsökande eller nåt? Du kan ju inte bara ge upp så där.. Och de är ingen som vill du ska vara kriminell det är inte ok att lura andra på blocket mm. Detta är ju självvalt.. Kämpa på
 

forummarna

Kunnig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
28 Maj 2012
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
20
Poäng
102
Jag ansökte på deras hemsida, fick upp att jag är godkänd för lån på 5 år.
Får mail av dom, skuldebrev kommer skickas hem.
Sent på kvällen samma dag får jag ett mail att det blivit något tekniskt fel med upplysningen och jag är nekad helt plötsligt.

Jag är så besviken.
Man försöker göra rätt för sig i samhället och ordna upp saker och ting.
Jag ger upp, jag tänker fortsätta att vara kriminell och sno andras pengar på tradera och blocket för man får aldrig chansen att motbevisa någon så varför ska jag ens bry mig längre.

Det kanske är ödet som säger att jag ska vara kriminell. Gud hade nog planerat det så.

Varför lura privatpersoner? Det är väl inte så schysst. Vi är många som befinner oss djupt i skiten. Men att lura någon, det har jag faktiskt aldrig tänkt på. Jag vill kunna lämna den här världen utan sånt på mitt samvete.

Att du blir nekad lån har med din kredithistorik att göra, inget annat.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag skickade in mitt skuldbrev till kontantfinans igår så dom har väl det idag, mailade in min ID handling igår, tar det lång tid att få pengarna in på sitt konto, är det någon som vet?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp