• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

lån swedbank inkasso /kronofogden

chopin

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
28 Mars 2014
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Swedbank lån??? inkasso el kronofogden

Hej är det någon som haft lån på Swedbank och låtit det gå till inkasso eller hur funkar det. Jag har en tillfällig löneutmättning på 3 månader. Varit kund hos Swedbank sen 13 års ålder ( är 37) förklarat att jag ej kan betala under 3 månader pga detta. Har ett medlemdlån där 179 0000 . Får blankt nej på alla mina frågor. Skickar banken direkt till kronofogen eller hur gör dom någon som vet :(
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

forummarna

Kunnig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
28 Maj 2012
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
20
Poäng
102
Jag ger dig rådet att på något sätt betala det du ligger efter med på Swedbanklånet. Om 3 månader är du på fötter igen. Att förlänga den perioden med ett stort lån som förfallit är inte kul.
 

chopin

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
28 Mars 2014
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej. Ja det är mina avsikter. Men det e svårt. Såg dessutom att jag skrivit en nolla för mkt:) ska vara 179000
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Det går så klart ut inkassokrav o så innan. Jag är inte helt säker, men åtminstone för några år sedan skötte Swedbank sitt inkasso själva..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp