• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Daypay.se smslån, vad vet vi om dessa?

Lolen

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
10 Oktober 2014
Meddelanden
395
Mottagna reaktioner
59
Poäng
187
Brukar varje månad söka 5000 kr för att testa, men får alltid bara beviljat 3000 kr (avböjer då erbjudandet) Har under många månader förra året haft 3000 krs lånet ich alltid betalat tillbaka i tid, dock aldrig fått låna mer än 3000. Sen kommer ett
Jävla sms två veckor in i varje månad om "extra lån" med
Samma belopp. Bara för stt de ska tjäna mer? Men dom lånar inte ut mer än 3000 kr?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Daypay

För mig ville Daypay inte låna ut mer än 1000 kr dock fick låna 1000 kr tre gånger !!! Jag lånar inte hos dem längre. Det blir väldigt dyrt.
 

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
"Daypay" har blivit lite hårdare med utlåning numera säger vissa,men förr hade jag med dom att göra och då funkade det väldigt bra i alla fall.Autogirot är perfekt på alla sätt och vis.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Fick inget sms från Daypay den 25/3

Hej, fick inget sms om nytt lån den 25/3 från Daypay de drog autogirot som vanligt. Är det någon annan som råkat ut för samma sak?
 

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Du får kanske ringa eller maila dom och fråga var ditt sms tog vägen.Borde ju vara fler som råkat ut för samma du 25/3.
 
A

Atrbets

Gäst
Poäng: 0
efter många lån på DayPay som varit klockrena med direktutbetalning mm, så fick jag en chock när jag plötsligt fick nej idag. Trots att jag skött mina betalningar mm så hade min score blivit sämre ju fler gånger jag lånat. Trogen kund blev plötsligt ratad av DayPay. VARNING

Samma här, helt plötsligt...
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
efter många lån på DayPay som varit klockrena med direktutbetalning mm, så fick jag en chock när jag plötsligt fick nej idag. Trots att jag skött mina betalningar mm så hade min score blivit sämre ju fler gånger jag lånat. Trogen kund blev plötsligt ratad av DayPay. VARNING
Det kanske är så att dessa håller på att försvinna från marknaden??
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp