Exakt så inledde samma Sanna mailet till mig, men avslutade det på ett helt annat sätt som jag skrev tidigare, att återbetalning ej kommer beaktas, då dom faktiskt stängde mitt konto så fort dom fick vetskap om mina problem... Sån dålig bortförklaring då jag ju stängt mig hos comeon sen 2017, vilket finns bekräftat i ett mail, men ändå kunnat spela hela 2018 på snabbare. Vart fanns extra åtgärder där? Vart fanns ansvarsfullt spelande som dom står för?Såhär svarade dom mig när jag bad om återbetalning på grund av tidigare självuteslutna konton.
”Mitt namn är Sanna och jag arbetar som senioragent för den svenska supporten. Jag kontaktar dig idag angående ditt klagomål om en förfrågan om återbetalning.
Vi uppmanar alltid våra spelare att bekanta sig med villkoren på vår webbplats och vi antar att spelarna har gjort det före insättning och innan de spelar med riktiga pengar på vår webbplats. På så sätt kan de bekanta sig med sina förfaranden, sina rättigheter och om något är oklart,??är de alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst för att rätta till eventuella missförstånd eller förvirring.
Efter att vår ansvariga avdelning har undersökt ditt ärende har de beslutat att betala ut dina förluster på ditt Snabbarekonto. Vi känner att att vi kunde ha tagit extra åtgärder för att blockera dig från att öppna ett spelkonto hos oss.
Det belopp som skall betalas är 3239 svenska kronor och kan endast överföras via en manuell banköverföring. För att kunna fullfölja detta manuella uttag behöver vi att du bekräftar de 4 sista siffrorna på det bankkonto du vill att saldot ska skickas och ett dokument för bankkonto överföringen som uppfyller följande kriterier. Vi behöver även en bild på din ID-handling samt ett adressbevis. ”
Vore ju bra de handlägger alla liknande ärenden på samma sätt kan man tycka...
Jag kanske hade tur.
Rörde ju sig dock inte om så mycket pengar...
Jag fick mejl om att jag får tillbaka mina insättningar hos snabbare idag!
Kanske är en promille av det jag spelat bort genom åren... Men ändå något!
Hej, jag hade och det tog 2 veckor sedan fick jag pengar. Har du varit på o mailat el chattat med dom ?Har haft ett ärende hos dreamz sedan början på december.. ingen som försökt där? Förstår inte varför jag inte får återkoppling
Hej, hur har det gått för dig? Har du orkat fortsätta med ärendet?Exakt! De tar inget ansvar på riktigt. Det värsta är att jag var aktivt i kontakt med kundtjänst på kaboo för att få bonusar. Att veta att de hela tiden kunnat stoppa mig från insättningar gör att jag känner mig extremt lurad. Jag vet inte om det är värt att ta upp det med MGA.
Hej, jag hade och det tog 2 veckor sedan fick jag pengar. Har du varit på o mailat el chattat med dom ?
Jag både maila o chattade, men dom va inga problem att ha att göra med utan beklagade och betalade tillbaka alla mina insättningar på ca 35000krMailat.. chattade du?
Ditt ärende är fortfarande under behandling dessvärre. Vi kommer att informera dig genom email när det är behandlat. Vi ber om ursäkt för väntetiden.
Önskar dig en fin natt.
Regards,
Marko
Hey Dreamz
hey@dreamz.com
Har spärrat mig från alla deras systersidor tidigare för spelproblem också..