• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
895
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Rizk har jag tidigare gjort massa insättningar mot mobilfaktura så kanske värt en test där
 

skuldmannen87

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
223
Mottagna reaktioner
122
Poäng
297
Snyggt. Vad gällde ärendet?
Siru Mobile :) Men jag hade även mailat dem och bett dem stänga mitt konto år... 2018 tror jag. Sen kunde jag ändå logga in 2021.Deras svar på mitt mail kändes väldigt annorlunda dock, inga argument eller ursäkter eller något.

"
Hej xxx,

Jag hoppas detta email finner dig väl.

Vi uppsattar ditt fina tålamod medan vi har granskat ditt ärende vidare. Efter en granskning av dina insättningar gjorda den 16/10/2021 på sammanlagt 2100 SEK, så kan vi informera dig om att dessa kommer att återbetalas till dig i fullo.

För att vi ska ha möjlighet att återbetala dessa pengarna, så behöver vi ett dokument som visar uppgifter för den bank vi ska skicka dessa pengarna till. Vi ber dig därför vänligen att förse oss med följande dokument:"


Känns definitivt som att de insett att de gjort fel och inte väljer att kommentera omsorgsplikten eller kreditförbudet eller jadda jadda. "Smidigt". :)

Rizk har jag tidigare gjort massa insättningar mot mobilfaktura så kanske värt en test där

Ja, gör så. Som alltid - ta fram underlag (kontakta siru för transaktioner och rizk för transaktioner).
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
895
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Rizk hävdar att dom inte kan ge mig vilken betalmetod jag gjort insättningar med… snacka om bullshit? Ser dock ett 50-tal små insättningar som förmodligen är med Siru eller Boku vilket dom nu än hade

Har Rizk någon syskonsida?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp