Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Santander - Låg ränta (fr 3,95%), ingen förmedlare
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Ändringar i forumet på dator och mobil version.

Diskussion i 'Om forumet' startad av ca5tio, 8 september 2015.

1. ca5tio

ca5tio V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    901
    Trofépoäng:
    887
    Hej upptäckte några ändringar i forumet på dator och i mobil version. Såg idag måndag 7/9 att när det kommer nya inlägg i trådarna står det nytt i rött på höger sida i inlägget på datorn. I mobil version så finns det en flik där jag kan välja hem, forum, senaste inlägg,medlemmar och sök. Mycket bra nya funktioner i dator och i mobil. Finns det fler jag inte upptäckt?

2. turnaround

turnaround V.I.P & LF entusiast Moderator

Mottagna gillanden:
    712
    Trofépoäng:
    717
    Kanske inte är nytt, men det är åtminstone förtydligat att man kan dela trådarna på Facebook nu. Den funktionen undrar jag dock om någon kommer utnyttja i någon större omfattning då det skulle innebära att man delvis outar sig själv.

3. Lånforum.se

Lånforum.se Forumsägare Moderator

Mottagna gillanden:
    229
    Trofépoäng:
    397
    Uppdaterade forumet igår eller rättare sagt temat blev uppdaterat. Ärligt talat vet jag inte riktigt vilka nya funktioner som hängde med där, designern är lite hemlig av sig. Trodde mest det var säkerhetsuppdateringar och annat smått men det hängde visst med en del annat kul :)

Angående Facebook är det en standard grej. Låter den vara..

Dela sidan