Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Bynk - Upp till 300 000 kr. Förbättrad dec 2018
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Ännu en speltorsk söker råd

Diskussion i 'Större lån' startad av Jo90, 4 december 2018.

1. Jo90

Jo90 Medlem

Mottagna gillanden:
    5
    Trofépoäng:
    26
    Hej,

Som så för många andra så började det med mindre bets på spelbolag och har slutat i att man kan sätta upp mot 5 000 kronor i ett bet på BlackJack.
    Nu har jag fått nog och gett mig en sista chans då jag ändå känner att det inte är skandal ännu men ville höra lite förutsättningar och vad ni tror är möjligt.

Har nyligen fått ett samlingslån via Lendo från IcaBanken på 190 000:- samt ett från Bank Norwegian på 65 000 kr. Utöver detta har jag GetDivide, Credway & Fairlo.

Har två förfrågningar som går ut nu i December samt ytterligare två som är borta i Februari och jag har då 4 FF kvar. Nedan är mina förutsättningar:

Lön: 540 000 per år
    Förfrågningar: 4 efter Feb 2019
    Kreddy: 1,7 just nu med 8 FF
    Lån: 295k om jag slår ihop ovan
    Fastighet: Äger en lägenhet med cirka 2 miljoner i lån.

Hur ser Lendo på att man kommer in med en ny samlingsansökan om 2-3 månader? Hur reagerar bankerna? Kommer med större sannolikhet flytta ihop med min partner framöver vilket sänker min månadskostnad rejält. Borde kunna spara mellan 8-12k per månad då jag hyr ut min lägenhet isf.

Skulle behöva ett samlingslån om 300 000 kronor i Februari dock. Vad tror panelen?

2. pala87

pala87 V.I.P

Mottagna gillanden:
    368
    Trofépoäng:
    457
    Jag tror du kommer få ett lån till en bra ränta med tanke på din årsinkomst!

Men helt ärligt så bör du söka hjälp först och ta tag i problemet. Lån för dig är bara en genväg till att spela mer. Liksom som för oss alla andra före man hittar kontroll över situationen. Lycka till!

Nu_racker_det och JoNi gillar detta.

Dela sidan