Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Santander - Låg ränta (fr 3,95%), ingen förmedlare
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Äntligen!

Diskussion i 'Jag lyckades!' startad av Geggam, 10 mars 2017.

1. Geggam

Geggam Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Trofépoäng:
    52
    Jag blev satt i skuld till ett kreditföretaget med 369 438 kr efter använt kreditkort på nästan 7 år.

Men lån löste sig med av min mamma som låntagare. Jag avbetalade i 2 månader till henne sen plötsligt vann jag 150.000 kr av lotteri. Jag ringde och frågade om det är ok att jag betalar direkt in 150.000 kr vinst av lotteri så de gick på det. Så nu är jag nere till 210.012 kr i skuld.
    Sen de sa att de går på det att sänka ner ränta till 3% helt plötsligt.

Känns lättare nu! :)

EDIT: Glömde att skriva att jag hade 5% ränta av skuld men de sänkte till 3%.

Myra, Lize, loveg och 1 annan gillar detta.
  2. ackackack

ackackack Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Trofépoäng:
    6
    Wow. Grattis. Starkt av dig att beta av lånet istället för att shoppa bort dem eller liknande.

Geggam och Myra gillar detta.
  3. Geggam

Geggam Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Trofépoäng:
    52
    Tack så mycket. Jag anser att räkningar är alltid viktigast av alla att kunna beta av räkningar med räntor. Nu är jag nere på 140.000 kr. Spelat regelbunden med bet356 och vunnit några peng så de gick till räkningar. Va skönt fantastiskt.

Så kreditkort har lärt mig att alltid betala av inom 1 år om man har strul ekonomiskt. Måste göra det. Om man kan inte, ändå räntor kommer att skjuta i höjder på varje år om man inte kan beta av kreditkort klart inom 1-4 år om man betalar fakturor ordentlig.

Så andra folk säger att man inte få en kreditkort hosta upp till 100-400.000 kr på några år så de har fel såklart pga det drabbades mig pga övertrass som kostade skjortan. med 14% vid varje övertrass.

4. Geggam

Geggam Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Trofépoäng:
    52
    Förresten, ni borde veta att övertrass är verkligen en dröm för alla banker som har sitt skäl att inte spärra. Men hur är det i nuläget vet jag inte.

Dela sidan