• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Återbetalning till konto som gått till inkasso?

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Jag har gjort köp på 8000 med swedbankpay. Dessa har gått till inkasso. Nu ska jag få återbetalning på dessa 8000 där jag köpte ifrån. De kommer såklart betala tillbaka till samma betalsätt jag gjorde. Men nu till frågan kommer jag få dessa pengar till mitt egna bankkonto eller kommer swedbankpay ta de?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Jag kommer jämföra det med Klarakortet eftersom jag är dålig påläst av Swedbank Pay. Men där funkar det som att det krediteras automatiskt på din månadsfaktura hos Klarna, om det går matchas till ett köp du gjort annars kommer det in på ens konto och förväntas betala tillbaka det manuellt.
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Jag kommer jämföra det med Klarakortet eftersom jag är dålig påläst av Swedbank Pay. Men där funkar det som att det krediteras automatiskt på din månadsfaktura hos Klarna, om det går matchas till ett köp du gjort annars kommer det in på ens konto och förväntas betala tillbaka det manuellt.
Tack
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp