Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Merax - Lån utan UC
4. Slantar - Lån utan UC
5. Loanstep - Lån utan UC
6. Nstart - Nystartslån
7. Kredera (NY) - Lån utan UC
8. Extralånet - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC

3 månader gratis för kreditkollen. Black friday

hoppfull2021

V.I.P
Poäng: 537
Meddelanden
893
Mottagna reaktioner
465
Poäng
537
Fick en upplysning gjord på mig idag och gick in och tittade, Svea Inkasso. Loggade in för att dubbelkolla så jag inte missat något och såg att saldon från före beslutad skuldsanering låg kvar, med små avdrag för Kronofogdens inbetalningar men räntan tickar ju på. Har mailat dom och frågat varför det ligger kvar, någon som vet vad grejen är med det?

annlo

V.I.P
Poäng: 447
Meddelanden
521
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Fick en upplysning gjord på mig idag och gick in och tittade, Svea Inkasso. Loggade in för att dubbelkolla så jag inte missat något och såg att saldon från före beslutad skuldsanering låg kvar, med små avdrag för Kronofogdens inbetalningar men räntan tickar ju på. Har mailat dom och frågat varför det ligger kvar, någon som vet vad grejen är med det?
Inte ovanligt skulle jag säga. Under vår sanering hade vi de som fortsatte rapportera in till UC hela tiden under fem år m avdrag för det som de fick in från saneringen varje år.
Man får också räkna med att det tas upplysningar. Vissa bolag/borgenärer har det som standardförfarande kan man säga..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp