Lånforum.se rekommenderar
1. Sambla - Perfekt för samlingslån (tips)
2. Advisa - Jämför 32 kreditgivare
3. Lumify - Ny 2019, ingen UC
4. Lendo - Bra komplement vid samlingslån
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

500.000 kronor i blanco, utan krångel

Diskussion i 'Större lån' startad av Blancot, 1 juni 2019.

Tags: Add Tags
  1. Blancot

Blancot Gäst

Hej!

Skulle vilja ta 500.000 kronor i blanco nu i mitten av juni när min UC uppdateras.

Mina förutsättningar är:
    Credway 30.000(taget idag)
    Easycredit 10.000(taget idag)

Kommer finnas 8 FF(varav den senaste var i februari i år)

Mitt skuldsaldo på UC borde vara 0 kronor(betalade av över 1 miljon i blanco i mars), om inte credway syns på UC.

Har inga anmärkningar och betalat alla mina lån i tid i över två års tid innan jag betalade av allt på ett bräde. Mitt underskott av kapital är inte jättehögt, minns dock inte vad det låg på, men säg mellan 30-60k(haft en del vinst på kapital som kvittat undan)

Min förvärvsinkomst 2017, 445k.
    Min förvärvsinkomst 2018, 660k(har dock inte fast arbete utan har flera olika arbetsgivare. Den arbetsgivare jag kan uppvisa högst lönespeccar från ligger kring 32-37k före skatt.

Någon som har tips på hur jag bör göra om jag vill få hela summan beviljad så enkelt som möjligt, dela upp den? Ta hela via en långivare som inte kräver fast arbete?

Skicka iväg en ansökan till Lendo först och sen en ansökan till Advisa samma dag? Samma summa? Större summa hos lendo?

Vet vissa långivare som inte kommer gå likt forex bank då jag tror de vill ha bevis på fast anställning etc. Remember har jag precis betalat av ett lån på 400k, men vet inte om de vill ha mig som kund igen så tätt inpå. Även betalat av ett lån på 300k till Sevenday, samma sak där inte säker på att jag kan få bli kund där igen då jag blev kund hos dem från första början via en låneförmedlare som tog kontakt med mig och sen dem, tanke i det skedet var att lösa mina andra lån något jag inte gjorde då.

Alla tips mottages på hur jag ska få loss 500k i blanco snabbt och smärtfritt med mina förutsättningar. Bryr mig inte super mycket om räntan även om jag såklart gärna haft en låg sådan, kan tänka mig 10% med.

• Bästa samlingslån Sambla & tips
    • Monetti 20 000 kr över 1 år, många godkända lån under 2019.
    • Spargo 150 000 kr över 10 år, UC. Finns ej hos förmedlare.
  2. Fedd

Fedd Gäst

Får man fråga hur du lyckades betala av en miljon i blanco?

3. Andersse

Andersse Kunnig medlem - Trofépoäng: 147

Mottagna gillanden:
    47
    Trofépoäng:
    147
    Du borde kanske söka 250000:- först och sen 250000:- till. Jag sökte först 185000:- löste lån sen 190000:- samlade krediter. Så 85000:- till sist.

4. Gaston

Gaston Kunnig medlem - Trofépoäng: 197

Mottagna gillanden:
    76
    Trofépoäng:
    197
    Det finns vissa bolag som lånar ut 500 000, men räntorna du ev kommer få är nog ganska höga.

Kanske det mest avgörande: vad har du för betyg hos UC?

Lite synd att du precis lånat pengar hos Credway osv. Deras förfrågan ska tydligen inte synas där, men sedan någon månad tillbaka syns dina krediter från dem på UC. Men det kommer ju inte uppdateras förrens runt den 15:e så förhoppningsvis hinner du få klart ditt lån innan dess!

Lycka till.

5. Blancot

Blancot Gäst

6. Blancot

Blancot Gäst

Ja frågan är hur det ligger till med det, var ju svindumt att göra det igår. Jag kommer som sagt behöva vänta in att UC uppdateras(som det är nu är allt uppdaterat från den 30 april, men jag betalade av allting precis i början av maj)

Bryr mig inte extremt mycket om räntorna, men det hade såklart varit bra om åtminstone ett av lånen var kring 5-7% och det andra var säg 7-11%. Viktigaste är att jag kan skrapa ihop pengarna så fort som möjligt under denna tidsperiod där jag får uppdaterad årsinkomst samt lånen försvinner från min UC.

7. Blancot

Blancot Gäst

Lendo först och sen Advisa?

Söka 300.000 kronor första ansökan och sen 200.000?

8. Fedd

Fedd Gäst

Nöj dig med skuldfriheten. Allt annat är ett spelberoende, trots att du sysslar med trading.

9. Hmm

Hmm V.I.P - Trofépoäng: 346

Mottagna gillanden:
    176
    Trofépoäng:
    346
    Tycker du verkar helt tilt och borde ta ett steg ifrån situationen. Paus i en vecka och tänk på vad du tar för risker.

2pac gillar detta.
  10. Blancot

Blancot Gäst

Rädd att jag inte nöjer mig. Vill ansöka så att jag får 500k blanco efter den 17 juni. Säker på att jag har noll problem att få ihop summan tids nog, men vill få den så fort som möjligt.

Dela sidan