• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

80tusen hos kronofogden

Hejhej97

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
24 November 2021
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej. Nu är det så att jag har 80 tusen kvar hos kronofogden. Jag har betalat in via utmätning cirka 10,000kr i månaden. Hur långt tid tror ni att det tar att betala in resten med tanken på räntor osv? Och är det någon idé att försöka söka något slags samlings/omstartslån? Tack på förhand.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 455
Mottagna reaktioner
6 092
Poäng
4 117
Hej. Nu är det så att jag har 80 tusen kvar hos kronofogden. Jag har betalat in via utmätning cirka 10,000kr i månaden. Hur långt tid tror ni att det tar att betala in resten med tanken på räntor osv? Och är det någon idé att försöka söka något slags samlings/omstartslån? Tack på förhand.
Det är omöjligt att räkna ut utan aktuella räntor.
Du kan ju försöka räkna på hur stor skulden var från början och hur länge du betalat då kan du räkna ut hur länge du på ett ungefär har kvar.
 

robbisen

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2018
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Hej. Nu är det så att jag har 80 tusen kvar hos kronofogden. Jag har betalat in via utmätning cirka 10,000kr i månaden. Hur långt tid tror ni att det tar att betala in resten med tanken på räntor osv? Och är det någon idé att försöka söka något slags samlings/omstartslån? Tack på förhand.
Jag skulle tippa på 1 år ungefär i den takten… Men de beror självklart på vilka räntor du har på ärendet/ärendena som ligger för utmätning. Tyvärr är det ingen bank som lånar ut till någon med skuld hos kronofogden.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp