Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Aktörer som beviljar 100.000+ lån med anmärkning.

Diskussion i 'Större lån' startad av Terry_, 12 januari 2018.

1. Terry_

Terry_ V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    1 033
    Trofépoäng:
    877
    1. Nystartfinans. Maxbeloppet 400.000 Hyfsat lätta att få med en medsökande, jag hade 8 UC-Förfråningar och 7 anmärkningar när jag beviljades. Hög ränta dock.
    2. Avida. Maxbeloppet är 150.000, tänk dock på att man måste numera ha under 14.5 i "uc-risk" för att ha en chans, ganska snabba utbetalningstider.
    3. SVEA. Maxbeloppet här är 200.000. Även dom har tuffat till sig. Nekade mig med uc-risk 16.5. Här gäller det att ni har MAX MAX MAX två anmärkningar numera, helst egentligen en.
    4. Balanzia. Maxbeloppet är 200.000 även dom ganska lätta att få tyckte jag, det som är bra med dom att ni redan innan kan skicka in ert uc-betyg och få en prognos

Dessa samtliga ovan har jag ansökt om senaste 12 månader och fått antingen beviljat (Nystart och Balanzia) eller nekat (Svea,Avida).

Vilka mer aktörer finns på marknaden som beviljar med just anmärkning?

PS: Bluestep beviljar max 85.000 med anmärkning.
    DS.

2. Kexx

Kexx Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    6
    Balanzia erbjuder nu upp till 250.000 kr

3. Hffij

Hffij Gäst

250.000 med anmärkning?

4. Terry_

Terry_ V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    1 033
    Trofépoäng:
    877
  5. Dsson

Dsson Gäst

Balanzia är helt ok, fick godkänt på 140k med 1 anmärkning 2 år gammal. 9,75 i ränta
    Skrev ett Mail och skickade UC med kreditscore 5,3 och dom tyckte att jag skulle ansöka.

Tack för informationen , för några dagar sedan trodde jag att det var helt kört att få lån.
    Äntligen kan jag byta ut skrothögen til bil :)

Dela sidan