• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Aktiv Delgivning

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tavelramen

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
27 Februari 2018
Meddelanden
477
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
De kom till jobbet och hälsade på, så jag hade inte så mycket till val. De ringde dock först, så jag kunde gå ut och möta dem på parkeringen.
Blir mörkrädd, tyckte mig ha koll på min situation och skriver på direkt när kf skickar delgivning och samarbetar, sen kan man ändå få poliser till arbetet och inkassobolag som jagar efter i privatlivet. Hur *a* kan detta vara lagligt när man gör som man ska. Är inget annat än förnedrande och trakasserier
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 358
Mottagna reaktioner
794
Poäng
677
Delgivning är en tjänst man köper, antingen av polisen eller av ett "delgivningsföretag" kan anlita polisen till ett delgivningsärede för en 90 årig tant och delgivningsfirma till en bandidosmedlem har inget med vem som blir delgiven, bara den som vill delge som avgör.

Sen kanske om det är en myndighet kanske det ser annorlunda ut.
 

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
2 671
Mottagna reaktioner
1 689
Poäng
1 177
Blir mörkrädd, tyckte mig ha koll på min situation och skriver på direkt när kf skickar delgivning och samarbetar, sen kan man ändå få poliser till arbetet och inkassobolag som jagar efter i privatlivet. Hur *a* kan detta vara lagligt när man gör som man ska. Är inget annat än förnedrande och trakasserier
Om du gör som man ska kommer varken polisen eller någon annan att söka dig på din arbetsplats.
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
630
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
Någon som vet hur länge man kan undvika delgivning fast man fått massa brev och samtal ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp