• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Angående uc score och lån

mystiskkvinna

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
7 December 2016
Meddelanden
44
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Hej!
Jag gick idag in och kollade mitt uc betyg på min uc då en förfrågan försvann idag.. Igår hade jag 10.9 % och idag sjönk det till 7,8% på en förfrågan från BN..!? Enorm sänkning och imorgon försinner en förfrågan från Axo och på lördag en från Cash2you, kan jag hoppas att betyget kommer att sjunka så lågt så att jag kan komma under 5%? Tänkte ansöka om ett till samlingslån på resterande krediter som jag inte fick bakat in i ett lån i somras.. Jag ansökte via Lendo den 1 september, och fick då ett lån på 150 k, jag har en årsinkomst på 330k, totala blanco idag 197 000 krediter 15 000k, idag 10 uc förfrågningar men på lördag 8st. Tänkte se om jag kunde få ett lån på 150 k till för att lösa resten av krediterna och småskiten som är kvar.. vad tror ni mina förutsättningar är? ska man använda Lendo igen? Månadsinkomst på ca 26 k!

Tacksam för svar..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

sirpoller

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
12 Augusti 2012
Meddelanden
241
Mottagna reaktioner
76
Poäng
217
Om nu det är så att du klara av att vänta så gör det. När jag hade 4 ff och underskott på 100k så fick jag ett låneförslag på 200k via lendo. Jag tror att en gräns på under 5 ff kan vara bra att ha. Så mitt råd är om du klara av att ha det bra ställt och kan vänta så gör det. Det är ju så klart inte helt säkert att just du kan få ett erbjudan på dom 200k då jag har mer i årsinkomst.
 

mystiskkvinna

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
7 December 2016
Meddelanden
44
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Jag tänkte nog inte låna så mycket som 200 k utan mer kanske 120 - 150k till.
 
K

Kex

Gäst
Poäng: 0
Har en fråga har med under denna veckan fort 6 uc ff bortagna min uc store är 11.4 men inget har uppdaterats blir det slutet på denna månaden
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Har en fråga har med under denna veckan fort 6 uc ff bortagna min uc store är 11.4 men inget har uppdaterats blir det slutet på denna månaden
Nej det blir mellan den 15-20 januari 2017
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp