Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Annat samlingslån.

Jag fick ett lån på 200k på BN och rensa rejält.

Har dragit på mig kanske 20k efter Det.

Jag har idag 17 ff varav 4 försvinner i slutet på sep.

Kreditscore.....44% (typ samma när jag fick BN lånet.

Inkomst 458k

Antalet föfrågnignar och kreditscoren.....gör det de omöjligt att få ett nytt lån hos typ Ikano eller så då tänkte jag mig ett lån på 250k och betala bort det som finns och ha en liten buffert för en gång skull?

Inkomst 458k

Antalet föfrågnignar och kreditscoren.....gör det de omöjligt att få ett nytt lån hos typ Ikano eller så då tänkte jag mig ett lån på 250k och betala bort det som finns och ha en liten buffert för en gång skull?

Det är nog bara BN som skulle köpa det där, dom verkar inte bry sig om scoringen om jag minns rätt.

Sen låter det lite illavarslande att du samlat ihop 200000 och fått ordning, och sen ändå inte slutat att dra på dig nytt.. kommer du att kunna behålla din buffert, eller kommer du sätta sprätt på den och dra på dig nytt igen? Jag håller tummarna att du klarar att reda ut det i alla fall.

Om ett tag får du kanske höja ditt BN-lån? Ser ut som ditt enda val innan förfrågningarna minskat rejält.

Inkomst 458k

abbe när fick du lånet hos Norwegian, har du något utrymme kvar där att låna? Blir du inte erbjuden att höja ditt lån Hos Norwegian så får du nog vänta till din scoring är bättre och antal förfrågningar är mellan 5-10 ca. ju närmare 5 desto bättre.

Tack skall ni ha. Jag har haft bn lånet snart ett halvår men inte fått möjlighet att höja jag blev erbjuden 210 men låna 200k....det där med dragit på mig finns det orsaker till inte så mycket slarv bakom som man kan tro.

Men det är så där gränsfall till åt helvete så jag tänkte kolla.

Men jag får avakta till i vår då är det avsevärt mycket mindre förfrågningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp