• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ansöka 200 tusen lån med dåligt uc?

Dong

Ny medlem
Poäng: 6
Blev medlem
16 Januari 2020
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Är det möjligt att ansöka om lån på 200 000?

Uc score 18.8. Ca 7-8 förfrågningar (Alla är äldre än 6 månader)

Fastanställd sedan 2018 augusti därför har jag enbart deklarerad inkomst 80 000kr på den senaste ucn.

Har just nu inkomst 22000kr efterskatt
Det enda synliga lånet jag har just nu är kreditkort 13 000. Är det möjligt att låna om man har lönespeceifikation eller måste jag vänta tills ucn uppdateras för att kunna låna?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Du har dels för hög risk hos UC och dels för låg årsinkomst. Så du måste nog vänta dessvärre.
 
I

Inkomst2019

Gäst
Poäng: 0
Har en fråga ang inkomst för 2019, någon som vet när uc uppdaterar den om man inte gör några ändringar och deklarerar i mars? tack!
 

Dong

Ny medlem
Poäng: 6
Blev medlem
16 Januari 2020
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Hej!

jag fick precis ett lån beviljad av BN! är det stor risk att de nekar det i efterhand? jag har har accepterat skuldbrev med bank id och skickade in lönespec osv.
 

Markus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
19 Mars 2018
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347
Hej!

jag fick precis ett lån beviljad av BN! är det stor risk att de nekar det i efterhand? jag har har accepterat skuldbrev med bank id och skickade in lönespec osv.

Dom har nekat i efterhand för väldigt många. :( Bland annat mig. Så inget är klart förrän du har pengarna på kontot tyvärr.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 846
Mottagna reaktioner
12 597
Poäng
9 787
Hej!

jag fick precis ett lån beviljad av BN! är det stor risk att de nekar det i efterhand? jag har har accepterat skuldbrev med bank id och skickade in lönespec osv.


Till vilken ränta?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp