• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ansökan fullgjord?

G

Gorillansleende

Gäst
Poäng: 0
Sökte lån hos balanzia, råka stänga ner ansökan när jag tryckt på ansök,(tappa telj**el!!) kan inte se om uc är tagen, har köpt engångs uc innan jag gjorde ansökan, den kanske inte uppdateras med ny uc förfrågan? Om jag fick avslag eller blev beviljad, får man mail eller sms? Jag signerade inget, ska man de innan ansökan går i väg?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
G

Gäst77

Gäst
Poäng: 0
Tror dom kör manuell granskning så uc:n tas när dom går igenom lånet. Tror däremot du kan logga in på deras sida och kolla om du har nån ansökan där.
Är kund hos dom men minns inte om man godkänner mer än avtalet dom skickar efter beviljat lån.
 
G

Gorillansleende

Gäst
Poäng: 0
Tror dom kör manuell granskning så uc:n tas när dom går igenom lånet. Tror däremot du kan logga in på deras sida och kolla om du har nån ansökan där.
Är kund hos dom men minns inte om man godkänner mer än avtalet dom skickar efter beviljat lån.


Tack för ditt svar, uc är tagen och jag misstänker avslag trots att dem rekomendera mig o söka utifrån informationen från mailkontakt. Får se vad dem svarar.
 
G

Gorillansleende

Gäst
Poäng: 0

Nej, dom sa att dom kunde bevilja mig en lägre summa o det var bara att skicka in en ny ansökan utan ny uc. Sagt o gjort, då kunde dom inte bevilja mig det heller. Men så klart, hinner ju hända mycket i ekonomin på 5 minuter.
Deras motivering till avslag var för mycket i lån i förhållande till inkomst.
 

DN1981

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
20 December 2018
Meddelanden
981
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
Nej, dom sa att dom kunde bevilja mig en lägre summa o det var bara att skicka in en ny ansökan utan ny uc. Sagt o gjort, då kunde dom inte bevilja mig det heller. Men så klart, hinner ju hända mycket i ekonomin på 5 minuter.
Deras motivering till avslag var för mycket i lån i förhållande till inkomst.

Hmmm ok
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp