• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Anyfin, någon som erfarenheter

Lea31

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
7 Juni 2017
Meddelanden
419
Mottagna reaktioner
186
Poäng
367
Hej
Tänkte om ngn har testat denna aktör och kan dela med sig av erfarenhet. Lite sugen på att skicka in min månadsfaktura hos klarna å se om jag kan få bättre än 19,9% ränta.

Menar anyfin inte anyfine... gick ej att ändra rubrik.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

lusa

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
9 April 2018
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
20
Poäng
92
De tar UC och ger dig en ränta. Du har 19.9 ränta därför att du har inte bra UC. De ska inte ge dig en ränta under 15 16 häller. Om det gör stor skilnad, försök det annars gör inte. Behöver inte använda upplysning för 2 3 percent.. Har testat och vilja inte gå vidare med dom. Vet inte om nån kunde gå ner från 20 till 7 ?!?
 

Lea31

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
7 Juni 2017
Meddelanden
419
Mottagna reaktioner
186
Poäng
367
De tar UC och ger dig en ränta. Du har 19.9 ränta därför att du har inte bra UC. De ska inte ge dig en ränta under 15 16 häller. Om det gör stor skilnad, försök det annars gör inte. Behöver inte använda upplysning för 2 3 percent.. Har testat och vilja inte gå vidare med dom. Vet inte om nån kunde gå ner från 20 till 7 ?!?

19,9 % via klarna har inget med min uc och göra, är deras grundvillkor för alla som väljer att delbetala via dom. Mitt uc betyg är på en bra nivå men undrade bara om ngn hade egna erfarenheter.

”Vid ett köp om 10000 kr med Klarna Konto basvillkor är uppläggningsavgiften 0 kr. Den gällande årsräntan är 19,90 % vilket motsvarar en effektiv ränta om 29,22 %. Kreditköpspriset är 11458 kr. Antalet delbetalningar är 12 stycken och varje delbelopp är 955 kr.”
 

lusa

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
9 April 2018
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
20
Poäng
92
Jag hade inte bra uc och fick inte bra offer. Det kan funka för dig kanske.
Skulle det bli bättre om de ger offer först sen ta UC om man vill gå vidare.
 

lusa

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
9 April 2018
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
20
Poäng
92
Score var 6 och 20 FF
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp