Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Santander - Låg ränta (fr 3,95%), ingen förmedlare
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Appfinans, ingen faktura och inget svar

Diskussion i 'Smslån' startad av klh, 27 april 2018.

Tags: Add Tags
  1. klh

klh Gäst

Hej

Har fått ett lån från Appfinans för ca en månad sedan, det tog lång tid att få pengarna och jag har inte fått någon faktura från dem. Lånet skulle varit betalt nu. Jag har mailat dem flera gånger och försökt ringa, utan att dem svarar.

Ska man polisanmäla dem eller kan man deponera pengarna någonstans, så att man inte får ett krav från dem om några månader med extremt mycket pålagd ränta?

2. gran

gran V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    83
    Trofépoäng:
    272
    Dom ligger väl nere
    Går ju inte komma in på deras sida

3. Markus

Markus V.I.P

Mottagna gillanden:
    33
    Trofépoäng:
    136
    Jag tog också lån från dom för 2 månader sen. Betalade av lånet dagen efter då jag inte ville ha lånet längre. Betalade samma belopp tillbaka som jag fick efter att de bekräftat i mejl.

Efteråt fick jag en faktura iaf. Mejlade dom, ringde, utan svar. De svarade via mejl 2 veckor efter att de fått betalningen och allt var ok. För två dagar sen får jag påminnelsebrev iaf !! Blev skitarg. Ringde och mejlade igen. INGET SVAR. Idag svarade någon när jag ringde 3b inkasso (deras egna inkassobolag)
    0340-855 70. Då säger dom att jag kan bortse från fakturan.

Så vi får väl se om inkassokrav kommer. Men sånt här gör mej riktigt stressad...mitt mål är att ansöka om samlingslån nästa år och att få en betalningsanmärkning för ett lån som jag redan betalt gör mig riktigt stresssad. :(

4. App

App Gäst

Vilka äger detta bolag de kanske har andra varumärken?

5. Lasseman

Lasseman V.I.P & LF entusiast Moderator

Mottagna gillanden:
    2 244
    Trofépoäng:
    1 027
    Deponera hos länsstyrelsen borde gå

Lize gillar detta.

Dela sidan