• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Att släppa allt

Malaja74

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
13 Juli 2017
Meddelanden
78
Mottagna reaktioner
55
Poäng
167
Jag har ett berg av skulder som jag kämpat med i många år! Men nu känns det som jag inte orkar hålla på och försöka få ihop det längre Vill inte ha det såhär hela mitt liv!Funderar på att släppa allt och söka skuldsanering framöver! Vill gärna ha råd och tips och höra er andras erfarenheter!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Jag kämpade i över 10 år innan vändningen kom. Nu är situationen under kontroll, men jag är absolut inte skuldfri. Hade jag vetat det dag 1 hade jag släppt allt på en gång.

Att pussla och kämpa för att hålla sig flytande tär på en. Enormt mycket. Ska man gå den vägen ska man ha en tydlig plan och inte bara hoppas på att det kommer bli bättre. Jag bytte tex jobb och flyttade 30 mil för att höja lönen med 30%, det blev min vändning. Hade jag sen inte fått samlingslån hade jag övervägt någon metod för att få fart på skuldminskningen, snöbollsmetoden tex (googla!).

Jag tror ingen som släppt allt kommer säga att det var ett dåligt beslut!
 

Nea75

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
14 Januari 2015
Meddelanden
482
Mottagna reaktioner
183
Poäng
367
Jag släppte allt förra året .Nu har jag löneutmätning ,nu vet man hur mycket man har att röra sig me det bästa jag gjort orkade inte hålla på att pussla längre .Det kommer ta många år att betala tillbaka men nu är ångesten inte så svår som innan .ska aldrig ta ett lån mer i hela mitt liv
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp