• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Avida finans, blev godkänt när kommer pengarna

AnneLie

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
5 December 2019
Meddelanden
265
Mottagna reaktioner
11
Poäng
72
Hej jag blev idag beviljad 60 tusen hos avida finans och jag har signerat lån löfte med bank ID. Är det någon som haft avida och fått komplettera eller tex blivit nekad efter signerat lån löfte? Fick ni pengarna utbetalda till ert konto?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 312
Poäng
8 917
Jag blev nekad efter att blivit godkänd. Av Avida. Men jag tror inte du behöver oroa dig det minsta. jag hade dålig historik hos dom.
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 271
Mottagna reaktioner
677
Poäng
637
Lånet blir utbetalt på måndag. 100% säker.
 

Alexa

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
6 Januari 2019
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
6
Poäng
32
Grattis till lånet. Obs bara att det är en kredit, inte ett rakt lån. Detta drar ner helhetsbilden enl, de banker och långivare jag varit i kontakt med. Ett tips är att du direkt spärrar funktionen att göra uttag då detta kan vara frestande ngn månad.
 

Mollymunter

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
29 Mars 2018
Meddelanden
585
Mottagna reaktioner
375
Poäng
487
Jag har ett Avida-lån/kredit på 350.000. Har en UC idag på 0,1.
PS! Har nyttjad på 300.000 idag.
 

Mollymunter

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
29 Mars 2018
Meddelanden
585
Mottagna reaktioner
375
Poäng
487
Det är inte mitt enda lån, tyvärr. Jag har Remeber och Collector också (sammanlagt 320.000) så jag är väldigt högt "blancad". Tog Avidalånet i februari 2020 och har petat in lite extra på det. Hoppas att jag om tre år kan ha endast Avida kvar, om jag kan slänga in de andra lånen där då.
Jag vill inte låna mer och får förmodligen inte göra det heller, men med denna kredit har jag en plan iaf. och ett mål. Jag har huslån också men min fastighet är värd mer än det. Jag måste kämpa på och törs inte gå till Handelsbanken i nuläget.
Även om UC ser bra ut är verkligheten en annan. Har kreditkort också, men de är nollade. Har de kvar för nödsituationer. När de använts upp till 50% har UC gått upp med 0,3 till 0,5 men går tillbaka när de nollats.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp