Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norweigan samlingslån

Hej,

Skulle behöva låna 50 000 för samlingslån samt 100 000 utöver det.

Har någon koll på hur Bank Norweigan är idag? Är det bäst att ange att man ska betala andra krediter " som inte syns på uc " eller ska man köra hela lånet rakt av som ett blanco? För något år sedan vet jag att de var väldigt lättsamma i sin kreditbedömning.. är det fortfarande lika dant eller har det blivit lite strängare? Förutom att de har en galet hög ränta så är de faktist väldigt smidiga. Jag läste någonstans att de har blivit lite hårdare på samlingslånen. Någon som har koll på det?

Hej,

Sökte i Onsdags ett samlingslån hos dem och angav att jag behövde 240tkr i samlingslån, varav 170tkr skulle gå till stt lösa hos UC synliga krediter. Hade lite mer som inte syntes på UC, men det sade jag ingenting till dem om, utan bad att få 70tkr utbetalt till mitt bankkonto. Inga som helst problem. blev erbjuden ett lån upp till 330tkr, men tog bara det jag behövde initialt. Uppgav olika OCR och BG på deras hemsida, så löste de lånen åt mig. resten ombesörjde jag själv. Allt sköttes från mobilen och det tog 4h från tidpunkten för ansökan tills jag fick pengarna insatta på kontot. mkt smidigt. Besked om beviljat lån får du direkt efter att du tryckt på Ansök-knappen. Avtalet och skuldebrevet signerar du sedan elektroniskt på mobilen. Inga papper på Posten här inte

XC70 , lät ju väldigt smidigt ;)

hur såg dina siffror ut?

Score 2.6%, 369tkr i inkomst; 1 ff; inga anm. synliga lån: 80tkr kontokort, 52tkr blanco och 59 tkr avbetalning.

ok tack. inte så jättelångt ifrån mina siffror.

Har 2,6 i score men håller på att vänta ut 9 ff 1 dec. Efter det ska jag söka lån nånstans.
Förhoppningsvis så kan jag höja upp mitt bostadslån men om inte det funkar så får jag hoppas att få hjälp av Norrmännen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp