Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bankbesök imorgon!

Imorgon ska jag ha ett möte med min bank, för att försöka samla lite lån, och bli av med mina sms lån som är kvar, EN GÅNG FÖR ALLA! Dessvärre så säger damen på banken att jag nog inte ska ha för stora förhoppningar om att de kan hjälpa mig. Jag önskar och hoppas SÅ att de kan hitta någon form av lösning! Jag har i nuläget lån på 317 000 kr, årsinkomst på 380 000 kr, 14 uc frågor PLUS en anmärkning om misskött kredit, som jag fick efter sjukskrivning, då jag blev efter med ett lån! Jag hatar denna anmärkning, försöker fortfarande få bort den. Jag behöver egentligen "bara" 15000- 20000 kr för att kunna lösa ALLA sms lån och lite annat, så att jag är på banan igen, men det verkar svårt, trots att det är min egna bank, och jag haft mycket kontakt med min bankman där. Skulle vara en lyckodag imorgon om de kan hjälpa mig med summan jag skrev ovan, då skulle en stor sten lossna från mitt hjärta! Hur ser ni andra på mina skulder och förutsättningar, andra som har det "värre" som fått hjälp?

Hur gick det idag nu då? :)

Den enda hjälpen jag fick är att jag får sänkning på mitt lån hos Swedbank, från 3200 kr per månad till 800 kr per månad, tills vidare, för att komma ikapp. Bra hjälp, iofs, men jag skulle behöva 15000 kr nu för att lösa det jag ligger efter med, då skulle ALLA sms lån vara borta, och hade jag fått det istället, så hade jag kunnat fortsätta betala 3200 kr i månaden på mitt Swedbank lån. Detta löser inte mitt problem att jag ligger efter med räkningar på 3000 kr denna månad tyvärr, så jag vet inte hur jag ska göra tills mars lönen kommer!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp