• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Banker som är ok med en anmärkning.

JohanKra

Viktig medlem
Poäng: 91
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
91
Mottagna reaktioner
29
Poäng
91
Hej,
Som rubriken lyder söker jag banker som är öppna för någon med en betalningsanmärkning och som vill samla sina lån.

Min fråga blir alltså; Vilka banker godkänner privatlån/samlingslån till en som har betalningsanmärkningar? Gärna sådana som ser på ens framtida betalningsförmåga och inte lusläser uc:n.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

noll

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
359
Mottagna reaktioner
78
Poäng
227
Jag med en uc score på 24, inget kreditengagemang synlig på uc, inkomst 500 tusen MEN har 3 bet.anm från 2017 varav en är skatteverket och den andra TFF och den sista utm.försök....trodde att ngn kreditgivare skulle se på min framtida bet.förmåga men fick inget napp vare sig från Sambla, Advisa, NF Finance eller Brixo. Förstår givetvis att det snart 3 åriga utm.förs sätter största käppen i hjulet....så för min del hittar jag ingen som tittar framåt tyvärr. Alla långivare jag fått nej på tittar bakåt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp