• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Bankkonto utan uc

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Frågade Skandia nu och dom svarade:

Så bra att du hör av dig till oss med din fråga! Vi tar en UC i samband med att du ansöker om bankkort, som är en del av vardagspaketet.
Har öppnat konto hos Skandia banken för tio dagar sedan pga att min kompis är kund hos dem och dem tog inte upplysningen på honom. Ingen upplysning på mig heller på vardagspaket och bank kort online om man ansöker så deras svar till dig stämmer inte med verkligheten,
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

noll

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
359
Mottagna reaktioner
78
Poäng
227
Har öppnat konto hos Skandia banken för tio dagar sedan pga att min kompis är kund hos dem och dem tog inte upplysningen på honom. Ingen upplysning på mig heller på vardagspaket och bank kort online om man ansöker så deras svar till dig stämmer inte med verkligheten,
Verkar meningslöst att fråga kundtjänsten.
Nu valde jag Marginalen istället.
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 202
Mottagna reaktioner
1 077
Poäng
897
Du går till kontor istället om du vill öppna konto. Jag gick till Nordea och de tog ingen uc alls. Har dock varit kund för några år sedan!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp