• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Bedrägerispärr - hindra blank UC

B

BlankUC

Gäst
Poäng: 0
Hej,

Jag ska om 10 dagar då UC uppdateras göra en ansökan om ett samlingslån vilket kommer att rädda upp min ekonomi för många år framöver. Längtar galet mycket!

Jag har ett ärende hos Glase som går till inkasso imorgon, jag är rädd att det görs en blank UC på mig. Har aldrig tidigare hamnat hos Intrum.

Läste rundor lite här och undrar över bedrägerispärren som finns på minuc.se. Kan man aktivera det sedan stänga av den själv när jag ska göra ansökan om 10 dagar? Kommer den att förhindra en blank UC?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Alltså vi borde sammanställa VILKA aktörer som tar blank UC?

Svea Inkasso?
Alektum?
Intrum Justitia?
Ferratum?

Så att man kan skydda sig från det liksom....
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Hej,

Jag ska om 10 dagar då UC uppdateras göra en ansökan om ett samlingslån vilket kommer att rädda upp min ekonomi för många år framöver. Längtar galet mycket!

Jag har ett ärende hos Glase som går till inkasso imorgon, jag är rädd att det görs en blank UC på mig. Har aldrig tidigare hamnat hos Intrum.

Läste rundor lite här och undrar över bedrägerispärren som finns på minuc.se. Kan man aktivera det sedan stänga av den själv när jag ska göra ansökan om 10 dagar? Kommer den att förhindra en blank UC?
Ja det kan du.
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
630
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
Tar intrum justitia blank uc om en skuld hamnar hos dom ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp