Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Begära förtidsåterbetalning

förtidsåterbetalning

Jag skrev bara att jag hade låg hos kf och att två till var på väg, skickade med dom(vet nu att två inte hunnit in än) skrev också att jag kämpat länge för att komma ur smsträsket och att jag är nära nu att klara av det men att det blev för mycket till slut då jag stängt och blivit avstängd från vissa (skrev inte att jag blivit avstängd) så istället för att stupa så nära....etc.
men åter igen jag får tillbaka väldigt mycke mot vad jag önskade få ut i förtid

Man får bara ut förtida återbetalning på skatt om man har skuld hos kronofogden
Alltså ett skuldsaldo
Pengar från skatteverket och överskjutande skatt om man begär en förtida återbetalning går direkt till kronofogden
Ej in på eget konto

Alltså ett skuldsaldo
Pengar från skatteverket och överskjutande skatt om man begär en förtida återbetalning går direkt till kronofogden
Ej in på eget konto

om inte förtida utbetalningen överstiget skuldsaldot förstås..

Alltså ett skuldsaldo
Ej in på eget konto
Men det stämmer ej det står i brevet jag fick att det skulle komma in på kontoto inom en vecka

förtidsåterbetalning

Ska kanske förtydliga med att jag har inte skuldsaldo hos kf utan har fått hem om delgivning och sen ligger det nån till som ej kommit hem än , pratade med kf igår , men jag skickade med räkningarna och skrev också att de var på väg till kf
Men på beslutet från skatteverket står det att Beloppet sätts in på ditt konto inom en vecka

Finns inget skuldsaldo hos Kronofogden så ska naturligtvis Skattemyndigheten betala ut pengarna till ditt konto. Inget konstigt med det, utöver då att du faktiskt har lyckats få en förtidsutbetalning utan skuldsaldo.
Hade det däremot funnits ett skuldsaldo så hade pengarna rimligen gått direkt till fogden.

förtidsåterbetalning

Finns inget skuldsaldo hos Kronofogden så ska naturligtvis Skattemyndigheten betala ut pengarna till ditt konto. Inget konstigt med det, utöver då att du faktiskt har lyckats få en förtidsutbetalning utan skuldsaldo.
Hade det däremot funnits ett skuldsaldo så hade pengarna rimligen gått direkt till fogden.

Ja så är det nog. Skuldsaldo är det väl inte förren man medgivit skulden samt det gått till utslag
Blev förvånad över att jag fick innan men är ju glad för det , ska fortfarande ha över 30000 tillbaka iallafall

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp