Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver 200000 i privatlån

Vill bara veta om någon fått hjälp och om någon kan besvara enkelt om vilken bank

Behöver 200000 i privatlån .
Ålder 22
Inkomst :400000 k
Underskott :59 k
UC förfrågningar : 4 st
Blanco lån total : 20 k

Beviljar vilken bank som helst mig ? Tänkte på ålder . Har haft fast jobb i 3 år . Vad tror ni om mina chanser ? Ja eller nej ?

Vad har du för kreditbetyg? Om ingen av förfrågningarna är helt nya tycker jag det ser lovande ut. Lite högt underskott med ~15% av lönen dock, så en del kanske sorterar bort dig på det. Är du med i en fackförening? Medlemslån är en möjlighet.

Jag har inget sådant . Men vadå så du tror inte mina chanser att få lån med det underskottet är möjligt ? Nej tyvärr . Vilka banker tror du är möjliga ?

Jag har inget sådant . Men vadå så du tror inte mina chanser att få lån med det underskottet är möjligt ? Nej tyvärr . Vilka banker tror du är möjliga ?

Kreditscore är det som anges i %. Du kan se den på minuc.se.

Jag tror nog att du kan få en möjlighet att få lån hos Bank Norwegien. Dom brukar vara rätt lätta att få hos. Dock så kan räntan vara rätt hög. Annars om du vill söka hos flera banker så ta hos Lendo eller någon annan lånförmedlare. Då får du bara en UC men kan få erbjudan från flera banker.

Men ska jag söka via lendo eller direkt via bank norwigen ? är mina förutsättningar dåliga ?

Vill bara veta om någon fått hjälp och om någon kan besvara enkelt om vilken bank

Behöver 200000 i privatlån .
Ålder 22
Inkomst :400000 k
Underskott :59 k
UC förfrågningar : 4 st
Blanco lån total : 20 k

Beviljar vilken bank som helst mig ? Tänkte på ålder . Har haft fast jobb i 3 år . Vad tror ni om mina chanser ? Ja eller nej ?

400000k? du tjänar alltså 400 miljoner per år? inte illa ;) Då är ju 200000 bara typ 2 timmar efter skatt ;)

Driver lite bara:)

Jag tror i alla fall dina förutsättningar kommer gå igenom hos lendo, du kommer få rätt ok erbjudanden från 5-6 ställen.

Hahaha men tror du att mitt underskott kommer ställa till det eller frågar dem varför ? Och dessutom om jag vill lösa "skit lånen " som inte syns på ucn , får jag gör det själv ? Eller måste man berätta varför ? För som jag förstått det så är det lika bra och inte säga något . Eller ?

Hahaha men tror du att mitt underskott kommer ställa till det eller frågar dem varför ? Och dessutom om jag vill lösa "skit lånen " som inte syns på ucn , får jag gör det själv ? Eller måste man berätta varför ? För som jag förstått det så är det lika bra och inte säga något . Eller ?

Jag tror det är rätt ok, säg att du sålt aktier med förlust..
Men det vore bra att veta din kreditscore, så ingen av dina UC är blanka, då är du i princip rökt, men annars, jag skulle ansöka nu på stört.

Beroende på vad ditt kreditbetyg är kan det eventuellt finnas bättre ränta att få tag på än vad Bank Norwegian eller Lendo kan erbjuda. På pappret skulle du kunna ha 0,9 eller lägre och då ska man inte behöva acceptera ränta på 15%

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp