• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Behöver bara skriva av mig

Shopaholic169

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
317
Mottagna reaktioner
110
Poäng
307
Det kommer alltid något negativt i mångfald när man får något positivt besked. Den här månaden suger livet ur mig, betalat av all skit jag låg efter med så nu har jag endast 60 kronor på kortet. En jävla massa ångest för det är 3 veckor till lön. Har inte något att sälja. Dagen innan lön så tappade jag luren så hela skärmen är en enda stor spricka. Sen fick jag dock igenom en anståndsansökan på kronofogden så kommer få behålla hela mina löner i 2 månader. Och förstahandskontrakt har jag skrivit på, men nu sitter jag här. Glad? Ledsen? Vafan ska man vara.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 800
Poäng
9 787
Vad var syftet med avståndet?
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 209
Mottagna reaktioner
1 078
Poäng
897
Hur stora skulder har du?

Fortsätt kämpa. Se att du har gått framåt några steg nu. Du har får behålla 2 månadslöner och har fått förstahandskontrakt! Stort grattis :)
 

Peach

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
24 December 2019
Meddelanden
1 492
Mottagna reaktioner
1 001
Poäng
837
Det kommer alltid något negativt i mångfald när man får något positivt besked. Den här månaden suger livet ur mig, betalat av all skit jag låg efter med så nu har jag endast 60 kronor på kortet. En jävla massa ångest för det är 3 veckor till lön. Har inte något att sälja. Dagen innan lön så tappade jag luren så hela skärmen är en enda stor spricka. Sen fick jag dock igenom en anståndsansökan på kronofogden så kommer få behålla hela mina löner i 2 månader. Och förstahandskontrakt har jag skrivit på, men nu sitter jag här. Glad? Ledsen? Vafan ska man vara.


Köp möbler begagnat i den mån det går och spara resten till buffert så har du en liten krockkudde inför nästa oväntade utgift. :)
 

HammarbyAlex

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
632
Mottagna reaktioner
399
Poäng
487
Köp möbler begagnat i den mån det går och spara resten till buffert så har du en liten krockkudde inför nästa oväntade utgift. :)

Instämmer med i detta :) Jag hittade både soffa, vardagsrumsbord och tvbänk beggat och i toppenbra skick och för en inte så dyr peng via blocket när jag flyttade isär med mitt ex och knappt hade pengar till möbler själv.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp