• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Behöver er hjälp! Låna 10000 kr

Datorskarmen

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
23 Maj 2018
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej!
Jag är ny på denna sida och det finns säkert redan en tråd eller flera om detta, men jag skriver ändå ett inlägg...

Jag behöver låna 10.000kr för att betala av min del på en bil som jag har tillsammans med mitt ex. Jag har en aktiv skuld hos KF... Vad är mina chanser till att få detta lån beviljat, och vilken bank ska jag vända mig till? Är otroligt stressad över detta....

Tacksam för svar!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Hej!
Jag är ny på denna sida och det finns säkert redan en tråd eller flera om detta, men jag skriver ändå ett inlägg...

Jag behöver låna 10.000kr för att betala av min del på en bil som jag har tillsammans med mitt ex. Jag har en aktiv skuld hos KF... Vad är mina chanser till att få detta lån beviljat, och vilken bank ska jag vända mig till? Är otroligt stressad över detta....

Tacksam för svar!

Aktiv skuld hos kfm = noll chans skulle jag vilja säga, tyvärr
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 841
Mottagna reaktioner
12 594
Poäng
9 787
Hej!
Jag är ny på denna sida och det finns säkert redan en tråd eller flera om detta, men jag skriver ändå ett inlägg...

Jag behöver låna 10.000kr för att betala av min del på en bil som jag har tillsammans med mitt ex. Jag har en aktiv skuld hos KF... Vad är mina chanser till att få detta lån beviljat, och vilken bank ska jag vända mig till? Är otroligt stressad över detta....

Tacksam för svar!

Om du har löneutmätning och bilen behövs till och från arbete kan det vara skäl för anstånd i löneutmätningen.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Jag är dessvärre beredd att hålla med.
Hur är det med släkt och anhöriga?
Kan du kanske sälja någonting?
Något litet extra jobb vid sidan nu i sommar när dom behöver personal?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp