• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Behöver hjälp, vilken långivare för 30K?

123falcon

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
5 Juli 2018
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Skulle behöva ett lån på 30k Kollade mig på kreddy och ligger på 0,1.

Vilken av alla långivare ska man ta? Verkar ju inte som att det skulle vara problem någonstans? Utan således är jag på jakt efter det bästa, billigaste och smidigaste lösningen.

Vill också att pengarna ska betalas ut till mitt konto på in bank och inte att jag ska behöva öppna konto på någon annan bank om det går att göra så, betalningen ska ska via e-faktura och vill helst undvika post så långt det går pga av sambon inte behöver veta att jag köpt en ny leksak :D

Så ni som troligtvis har bättre koll än vad jag har som aldrig har lånat något innan, hur ska jag gå tillväga?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

kex

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 December 2016
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
49
Poäng
147
Har du creedway? 30 k är inga problem för dig alls;:)
 

Ahmed84

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
22 Oktober 2017
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
46
Poäng
157
Skulle behöva ett lån på 30k Kollade mig på kreddy och ligger på 0,1.

Vilken av alla långivare ska man ta? Verkar ju inte som att det skulle vara problem någonstans? Utan således är jag på jakt efter det bästa, billigaste och smidigaste lösningen.

Vill också att pengarna ska betalas ut till mitt konto på in bank och inte att jag ska behöva öppna konto på någon annan bank om det går att göra så, betalningen ska ska via e-faktura och vill helst undvika post så långt det går pga av sambon inte behöver veta att jag köpt en ny leksak :D

Så ni som troligtvis har bättre koll än vad jag har som aldrig har lånat något innan, hur ska jag gå tillväga?
Om du har en inkomst som du kan styrka då Lendo är bästa , du får erbjudande med lägre räntan och bara en upplysningen
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 597
Poäng
9 787
Jag skulle säga lendo, om du har en vettig inkomst bör det vara lugnt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp