• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Beviljad av BN, eller...?

Alice3775

Medlem
Poäng: 27
Blev medlem
30 Oktober 2017
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
7
Poäng
27
Sökte för några timmar sedan ett Bank Norweigan kreditkort. Hade inga höga förhoppningar då jag har riktigt många UC förfrågningar och dålig score men inga betalningsanmärkningar (än).

Gjorde ansökan online och signerade med BankID.

Direkt på sidan fick jag ett medddelande om att jag var beviljad! Fick välja egen PIN kod med.
Sedan fick jag ett mejl där det står ”Gratulerar med ditt nya Norweigan kort” och ”beställningen av ditt nya kort är mottagen”.

Går jag in på hemsidan och loggar in så står det under översikt att det finns ett kreditkort med 20 000 kronor utrymme men det står ingenting under ”aktiva kort” .

Jag vågar inte hoppas och tänker att det säkert blivit fel och att eftersom det är helg så kommer dom kolla närmare på min UC på måndag och neka min ansökan.

Är det någon som vet om jag kan slappna av alls eller om jag antagligen kommer få ett nytt mejl om att jag blivit nekad på måndag :(?

Verkar för mig helt otroligt att jag skulle kunna bli beviljad när jag knappt blir beviljad sms lån på 1000 kronor..

Någon som har tankar eller erfarenhet?

Tack!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Du är beviljad. Aktivt kort kommer upp när dom skickat kortet.
 

Alice3775

Medlem
Poäng: 27
Blev medlem
30 Oktober 2017
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
7
Poäng
27
Tack för snabbt svar!

Så du tror alltså inte att dom kommer neka nu?

Är så himla förvånad bara och van att få nej. Detta skulle innebära att jag klarar mig fram till lönen och kan betala några räkningar.. det är nog därför jag inte vågar tro på det för det skulle betyda så mycket sinnesro.
 

Maipenrai

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
9 Oktober 2016
Meddelanden
148
Mottagna reaktioner
57
Poäng
177
Antagligen så har du redan pengarna tillgängliga på din sida hos norwegian bank att förfoga fast kortet kommer senare. Tänk på att de har jättedyr ränta.
 
B

Bengt

Gäst
Poäng: 0
Hejsan ! Vad hade du för förutsättningar Alice ucscore,antal uc ff? Hur mycket sökte du på ? SJ har ja typ 14ff 20.7% så undrar om de kan vara värt o chansa ?
 

Wecada

Kunnig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
28 September 2015
Meddelanden
236
Mottagna reaktioner
52
Poäng
167
Extrem hög ränta på både vanliga lån + kreditkortet, över 20%! En stor del av deras kunder blir kunder hos kronofogden. Sjukt företag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp