Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Frogtail - Upp till 40 000 kr över 3 år. Ej UC
3. Aasa - Upp till 50 000 kr över 3 år
4. Bynk - Upp till 200 000 kr
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

beviljad lån hos modusfinans?

Diskussion i 'Större lån' startad av Modusfinans, 8 november 2017.

Tags: Add Tags
  1. Modusfinans

Modusfinans Gäst

Hej,

Är det någon som har blivit beviljad lån hos modusfinans? Jag har 240k inkomst, 160k blanco och 5ff. Inga anmärkningar eller liknande.

Hur tror ni möjligheterna för att bli beviljad 30-40.000 är? Om inte, tips på var jag kan vända mig? Funderar lite på Svea eller Bigbank också.

Mvh

2. ca5tio

ca5tio V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    769
    Trofépoäng:
    807
    Modus finans är ett Thorn lån och de har väl alltid haft dåligt rykte som långivare. Lånar du 40.000 kronor på 60 månader har du under den tiden betalat ränta och avgifter på 23.540 kronor det måste väl finnas en billigare långivare?

Ahmed84 gillar detta.
  3. Modusfinans

Modusfinans Gäst

De lån som jag vill samla kommer att kosta mer än 24.000kr i ränta tillsammans. Genom att samla alla och dessutom ha en längre betalningstid än 12-24 månader innebär att jag kommer att få en bättre situation.

Har du några erfarenheter när det kommer till Thorn och att bli beviljad? Skiljer de sig mellan de olika Thorn företagen när det gäller beviljningsgrad?

4. ca5tio

Mottagna gillanden:
    769
    Trofépoäng:
    807
  5. Modusfinans

Modusfinans Gäst

Var tror du är enklast? Brixo eller Modus? Just nu är jag ganska desperat på att bara få någonting accepterat för att få situationen hållbar. Vad som, som samlar under ett tak, är bättre än att betala ut skitsummor till en massa olika.

6. ca5tio

Mottagna gillanden:
    769
    Trofépoäng:
    807
    Varför provar du inte med Lendo eller Axo finans en kreditupplysning och flera långivare.

Ahmed84 gillar detta.
  7. modusfinans

modusfinans Gäst

De "enklare" finns väll inte där? Tex Brixo och Modus.

8. ca5tio

Mottagna gillanden:
    769
    Trofépoäng:
    807
  9. ca5tio

Mottagna gillanden:
    769
    Trofépoäng:
    807
    Att jag föreslog Lendo och Axo beror på att du kanske har större chans där med fler långivare att få svar från.

Last edited: 9 november 2017
    Ahmed84 gillar detta.
  10. Modusfinans

Modusfinans Gäst

Jag förstår. Men då förutsättningarna är ganska kassa så tror jag att jag har större chans hos en ”dålig men lätt” än flertal ”svårare men bättre villkor”.

Du verkar insatt. Har du några tankar om specifika bolag som godkänner lätt? Thorn-bolagen? Brixo?

Dela sidan