Nej, men lutar åt att jag söker "samlingslån" i mitten på december.Har du bestämt dig hur du ska göra?
Okej, alltid skönt när man bestämmer sig för ngt, lycka till och uppdatera gärna hur det går.Nej, men lutar åt att jag söker "samlingslån" i mitten på december.![]()
Ja, tack! Har ändå en känsla av att det kommer gå bra. Med 2 ff och 0,9 i betyg så borde de komma in en del erbjudanden!Okej, alltid skönt när man bestämmer sig för ngt, lycka till och uppdatera gärna hur det går.
Det borde det göra, håller tummarna!Ja, tack! Har ändå en känsla av att det kommer gå bra. Med 2 ff och 0,9 i betyg så borde de komma in en del erbjudanden!![]()
Sökte igår, fick 4 erbjudanden. Tog Collector utan lösenkrav 100 000 kr, lånet godkänt och ser att autogiro är inkopplat så pengarna kommer nog i veckan. Så blir att kolla efter bil för 50-60k och resterande 40-50 amorteras in direkt på lånet med sämst ränta.Okej, alltid skönt när man bestämmer sig för ngt, lycka till och uppdatera gärna hur det går.
Grattis! Vad skönt att det löste sig. Hoppas du hittar en riktigt bra bilSökte igår, fick 4 erbjudanden. Tog Collector utan lösenkrav 100 000 kr, lånet godkänt och ser att autogiro är inkopplat så pengarna kommer nog i veckan. Så blir att kolla efter bil för 50-60k och resterande 40-50 amorteras in direkt på lånet med sämst ränta.(Intressant fakta, fick även erbjudande från Wasa kredit trots att jag tidigare detta året hade en skuld hos dem som dessutom hamnade hos inkasso)
Vilken ränta fick du?Sökte igår, fick 4 erbjudanden. Tog Collector utan lösenkrav 100 000 kr, lånet godkänt och ser att autogiro är inkopplat så pengarna kommer nog i veckan. Så blir att kolla efter bil för 50-60k och resterande 40-50 amorteras in direkt på lånet med sämst ränta.(Intressant fakta, fick även erbjudande från Wasa kredit trots att jag tidigare detta året hade en skuld hos dem som dessutom hamnade hos inkasso)
Tack! Pengarna kom idag så blir att börja leta nu.Grattis! Vad skönt att det löste sig. Hoppas du hittar en riktigt bra bil![]()