Lånforum.se rekommenderar
1. Sambla - Perfekt för samlingslån (tips)
2. Advisa - Jämför 38 kreditgivare
3. Lendo - Bra komplement vid samlingslån
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Lumify - Ny 2019, utan UC
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

BN utbetalning

Diskussion i 'Större lån & Samlingslån' startad av BN utbetalning, 22 maj 2020.

Tags: Add Tags
  1. Hej

Fick ett samtal av BN i förrigår att lånet skulle betalas ut idag fredag. På deras hemsida står 1-2 arbetsdagar, och med tanke på röd dag igår så lär det ju bli idag eller måndag.

Era erfarenheter? Brukar de vara snabba? Känner lite att om de ringer och säger att det ska betalas ut idag, men inte kommit än, är det lite konstigt.

2. biggen

biggen Kunnig medlem - Trofépoäng: 307

Mottagna gillanden:
    125
    Trofépoäng:
    307
    Det bror ju på när idag utbetalning sker. Du lär ju ha dom idag eller på måndag. Inte jättekonstigt att du inte har fått dom ännu ifall dom inte har gjort utbetalningen.

3. Om jag loggar in på mitt BN konto ser jag under transaktioner att det gjordes en överföring i förrigår till mitt konto. Han på kundtjänst sa även att det skulle ske igår men när jag påtalade att det var röd dag sa han idag istället. Kan det komma när som under dagen då alltså? Känns sent nu bara.

4. biggen

Mottagna gillanden:
    125
    Trofépoäng:
    307
    Det kan nog bero på vilken bank du har men om utbetalningen kommer idag så är det mest troligt att det kommer in under e.m. Swedbank så gissar jag på att det kommer kl 1553 alternativt måndag.

5. Okej.
    Jag har Swedbank! Varför gissar du just den tiden?

6. Kalle14

Kalle14 Kunnig medlem - Trofépoäng: 101

Mottagna gillanden:
    22
    Trofépoäng:
    101
    har man swedbank brukar pengarna ramla in mellan 13:15-14:00
    Alternativt måndag morgon eller samma tid som ja skrev :)

7. biggen

Mottagna gillanden:
    125
    Trofépoäng:
    307
    Eftersom det inte kom på brytpunkten efter 13 så är nästa strax före 16. Annars blir det nog på måndag!

Dela sidan