• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Boku som betalningsmetod?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 273
Poäng
997
Ok, så Skrill och Neteller har ingen egen månadsgräns?

Om man skaffar 3 mobilabonnemang, kan man då få loss 15 kkr?
 

johnander

V.I.P
Poäng: 377
Blev medlem
5 Oktober 2018
Meddelanden
696
Mottagna reaktioner
180
Poäng
377
Ok, så Skrill och Neteller har ingen egen månadsgräns?

Om man skaffar 3 mobilabonnemang, kan man då få loss 15 kkr?


Borde stämma, men når du gränsen, så går det ut faktura som ska betalas inom 14 dagar, skulle max ta ut 4000 inte mer per nr

Jag har inte stött på ngn mer gräns än de jag skrev :)
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 329
Mottagna reaktioner
354
Poäng
517
Nån som vet om Skrill har nån veckogräns? Satte in det belopp jag fick för 5 dagar sen...men har bara 100 kr som jag kan sätta in nu på skrill via boku. Neteller funkar som det ska....
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 273
Poäng
997
Jag har denna vecka lyckats göra 3 insättningar via Skrill och Neteller, med 24h mellanrum, men nu är det stopp. Står på båda sidor att min gräns är nådd.

Så det finns gränser på dessa sidor, någon som vet hur de är konstruerade? Är det veckogränser? Kalenderstyrda eller rullande?
 

elisa

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
18 December 2018
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
De gränser jag har upplevt är hos Skrill ungefär 2500 (typ tre stycken maxinsättningar) på en 30-dagarsperiod. Hos Neteller tror jag har den gränsen per vecka, och ingen maxgräns per månad, dock aldrig kunnat pröva vad max per månad är på Neteller då mobiloperatören satt stopp innan det.
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 273
Poäng
997
De gränser jag har upplevt är hos Skrill ungefär 2500 (typ tre stycken maxinsättningar) på en 30-dagarsperiod. Hos Neteller tror jag har den gränsen per vecka, och ingen maxgräns per månad, dock aldrig kunnat pröva vad max per månad är på Neteller då mobiloperatören satt stopp innan det.

Tack Elisa. Då börjar det nog klarna lite. Vad tror ni om nedan gränsbeskrivning:

Skrill
- Max 850 kr * 3 per 30-dagarsperiod (dvs inte per kalendermånad)

Neteller
- Max 912,50 kr * 3 per kalendervecka (oklart om månadsgräns finns)
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 273
Poäng
997
Tack Elisa. Då börjar det nog klarna lite. Vad tror ni om nedan gränsbeskrivning:

Skrill
- Max 850 kr * 3 per 30-dagarsperiod (dvs inte per kalendermånad)

Neteller
- Max 912,50 kr * 3 per kalendervecka (oklart om månadsgräns finns)

Stämde tyvärr inte. Neteller är inte per kalendervecka, då jag fortsatt inte kan sätta in mer där :(
 

johnander

V.I.P
Poäng: 377
Blev medlem
5 Oktober 2018
Meddelanden
696
Mottagna reaktioner
180
Poäng
377
Stämde tyvärr inte. Neteller är inte per kalendervecka, då jag fortsatt inte kan sätta in mer där :(


Jag kan sätta in de där per dag och det verksr vara skrill och neteller gränser sedsn Har boku en gräns, tror den är per kalendermånad och per nummer och ackumeralt oavsett kanal på 5000kr
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 273
Poäng
997
Jag tror Netellers veckogräns är rullande. Jag gjorde insättning tors-fre-lör förra veckan, så vi får se på torsdag om jag åter kan sätta in via boku...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp