• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Borgenärerna och deras invändningar

wiran

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
4 Juni 2015
Meddelanden
806
Mottagna reaktioner
285
Poäng
457
Ni som har fått slutgiltigt besked på skuldsanering eller ni som väntar, när kom beskedet att någon av borgenärerna hade invändningar mot skuldsaneringen och vad var orsaken?
4 veckor sedan förslaget skickades och inte ett pip från nån.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 640
Mottagna reaktioner
929
Poäng
787
Ni som har fått slutgiltigt besked på skuldsanering eller ni som väntar, när kom beskedet att någon av borgenärerna hade invändningar mot skuldsaneringen och vad var orsaken?
4 veckor sedan förslaget skickades och inte ett pip från nån.
Framförallt att de tycker att de får för lite pengar och den invändningen brukar avslås..
 

hoppfull2021

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
6 Januari 2021
Meddelanden
953
Mottagna reaktioner
518
Poäng
577
Jag fick en invändning några dagar innan de där veckorna var slut, lån taget för nyligen (som jag inte heller betalat något på) vilket stämde helt och fattar deras invändning. KFM beviljade ändå.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Framförallt att de tycker att de får för lite pengar och den invändningen brukar avslås..

Ja för jag antar att vissa/många av dom som får skuldsanering kanske kan betala ett par hundralappar i månaden per borgenär fast skulden uppgår till hundratusentalsklassen.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp