Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Frogtail - Upp till 40 000 kr över 3 år. Ej UC
3. Aasa - Upp till 50 000 kr över 3 år
4. Bynk - Upp till 200 000 kr
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Bynk 200.000 kr

Diskussion i 'Större lån' startad av JesseTopp, 5 december 2017.

1. JesseTopp

JesseTopp Viktig medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Trofépoäng:
    12
    hej,

Hur svåra är Bynk egentligen på lån över 100K?

Läste någon artikel om att de har fått många nya kunder men läser sällan om dem här... lätta? Svåra? Nisom har sökt och fått,vad hade ni för förutsättningar??

Tack på förhand!

2. Terry_

Terry_ V.I.P

Mottagna gillanden:
    5
    Trofépoäng:
    42
    Har faktiskt aldrig hört någon få lån av bynk så dom lär vara svåra.

3. Lustigt

Lustigt Gäst

Sökt precis färdigt på Lendo. svar från 15 banker, inget erbjudande från Bynk alls.
    175.000 / SEB Effektiv ränta 5,10 va bästa.

4. Ninno

Ninno Gäst

Vore snällt om du kunde berätta gången ifall du godkänner lånet från SEB. Kommer det hem ett skuldebrev, måste man ha bankid och ringer Lendo och säljer på försäkringar odyl?
    Tacksam för svar.

5. Lustigt

Lustigt Gäst

Ja jag valde SEB , dom hade bäst erbjudande. Och skuldbrev kommer nog säkert hem. Det brukar de flesta skicka ut även om man godkänner ngt med bankid. Jag bockade inte i den lilla rutan angående Lendo-försäkring när jag valde SEB. Sedan lär de ringa några gånger, av erfarenhet, men jag har aldrig svarat. Då kommer det sms, vi har försökt nå dig. Bara ignorerat, så slutar dom. Har såg några lån genom åren på Lendo, och har aldrig pratat med en männsika där.

Dela sidan