• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

cashbuddy/cash2you med fler än 20 förfrågningar?

M

mussemusse

Gäst
Poäng: 0
Är det någon som helst idé att söka hos någon av dessa aktörer om jag har fler än 20 förfrågningar? Har ringt dom och frågat men får inga direkta svar. Hur illa upplysning beviljar dom?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
Är det någon som helst idé att söka hos någon av dessa aktörer om jag har fler än 20 förfrågningar? Har ringt dom och frågat men får inga direkta svar. Hur illa upplysning beviljar dom?
De beviljar vad som helst så .. Jag tror jag hade minst ett 20 tal, de tog inte UC när jag lånade där men tror de gör de nu.
Brixo
Goodcash
Cashbuddy
Moneygo
Casch2you
Beviljar säkert alla ansökningar
 
P

Poles

Gäst
Poäng: 0
Är det någon som helst idé att söka hos någon av dessa aktörer om jag har fler än 20 förfrågningar? Har ringt dom och frågat men får inga direkta svar. Hur illa upplysning beviljar dom?

Så länge som det inte finns skuldsaldo hos kronofogden torde det gå bra
 

lalaluck

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
12 April 2016
Meddelanden
66
Mottagna reaktioner
12
Poäng
42
Hur gick det? Vad är dina förutsättningar?
 
M

mussemusse

Gäst
Poäng: 0
Har inte vågat prova än. Har en kompis som blev nekad på grund av många förfrågningar jag vet dock inte hur många. Någon mer som vet hur de ställer sig till många förfrågningar och när dom nekar?
 

lalaluck

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
12 April 2016
Meddelanden
66
Mottagna reaktioner
12
Poäng
42
Har inte vågat prova än. Har en kompis som blev nekad på grund av många förfrågningar jag vet dock inte hur många. Någon mer som vet hur de ställer sig till många förfrågningar och när dom nekar?
Det berors på dina förutsättningar. Hur många UC har du? Vilken kreditrisk %? Hur mycket synliga lån? Anmärkningar? Hur mycket vill du låna?
Utifrån det kan jag försöka ge dig ett svar. MVH
 
M

mussemusse

Gäst
Poäng: 0
Det berors på dina förutsättningar. Hur många UC har du? Vilken kreditrisk %? Hur mycket synliga lån? Anmärkningar? Hur mycket vill du låna?
Utifrån det kan jag försöka ge dig ett svar. MVH

26 förfrågningar
17 i ucscore
250 000 blanco
Inga anmärkningar
Fast inkomst 25000 kr i månaden
 

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
När jag tog lån där tog de inte UC utan creditsafe. Men jag tror nog att det är bättre att vänta tills du får bort några förfrågningar och söka senare. Egentligen hos någon annan med bättre ränta
 
M

mussemusse

Gäst
Poäng: 0
När jag tog lån där tog de inte UC utan creditsafe. Men jag tror nog att det är bättre att vänta tills du får bort några förfrågningar och söka senare. Egentligen hos någon annan med bättre ränta

Är dock i ett läge som gör att jag inte kan vänta så länge till. Tror ni dom nekar pga av förfrågningarna?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp