• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Chans till samlingslån

B

Belånad

Gäst
Poäng: 0
Har tyvärr samlat på mig en hel del smålån/krediter, total skuld ca 100k. Månadskostanden blir runt 8-9k, vilket gör att det blir svårt att g på runt för mig...

Har kass UC
1 anmärkning
Ca 10 ff
17,7 riskprognos
477 i score
320k årsinkomst

Har nån tips på nån kreditgivare som kan ge ett samlingslån? Provat Lendo och Advisa men inga vettiga förslag tyvärr. Bluestep gav avslag
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 266
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Balanzia?
Kom ner under 15% så lär dom bevilja.
 

hopeless

Viktig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
5 Augusti 2018
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
71
Poäng
196
Tror tyvärr Balanzia blivit lite hårdare eller så är det någon form av mobbing mot mig. Tror inte de gillar mig alls. Jag fick till svar efter de såg mina uppgifter att de inte kunde hjälpa mig och mina förutsättningar är:

240,000 kr/år drygt
Synlig skuld 80,000kr
2 ff
ingen betalnmingsanmärkning
8,5 % uc
inget skuldsaldo

Men prova du och berätta gärna hur det gick...så jag kan starta en civilrättslig process för mobbning mot dem ;):p
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Tror tyvärr Balanzia blivit lite hårdare eller så är det någon form av mobbing mot mig. Tror inte de gillar mig alls. Jag fick till svar efter de såg mina uppgifter att de inte kunde hjälpa mig och mina förutsättningar är:

240,000 kr/år drygt
Synlig skuld 80,000kr
2 ff
ingen betalnmingsanmärkning
8,5 % uc
inget skuldsaldo

Men prova du och berätta gärna hur det gick...så jag kan starta en civilrättslig process för mobbning mot dem ;):p
Hur mycket ville du ansöka om hos Balanzia? Kunde de inte hjälpa dig med något belopp alls?
 

hopeless

Viktig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
5 Augusti 2018
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
71
Poäng
196
De sa helt nej..... det är det som stör mig lite då jag sett andra här inne med sämre förutsättningar eller framförallt högre synliga skulder få hjälp...men men jag kämpar på så länge tills rättsprocessen kan börja :D
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
De sa helt nej..... det är det som stör mig lite då jag sett andra här inne med sämre förutsättningar eller framförallt högre synliga skulder få hjälp...men men jag kämpar på så länge tills rättsprocessen kan börja :D
Väldigt konstigt att du inte fick från dom! Jag fick avslag pga mina 16 ff. Som jag uppfattade det så var det enbart därför. (Har typ lika mycket i inkomst som dig men 2 anmärkningar, 7,3% i riskprognos, 16 ff och endast en kredit på 8154 kr.) De bad mig återkomma om någon månad och ansåg att möjligheterna var större då. :confused:
 

hopeless

Viktig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
5 Augusti 2018
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
71
Poäng
196
Väldigt konstigt att du inte fick från dom! Jag fick avslag pga mina 16 ff. Som jag uppfattade det så var det enbart därför. (Har typ lika mycket i inkomst som dig men 2 anmärkningar, 7,3% i riskprognos, 16 ff och endast en kredit på 8154 kr.) De bad mig återkomma om någon månad och ansåg att möjligheterna var större då. :confused:
Det är ju det jag säger, MOBBNING :D Hur mkt ansökte du om då?
 

hopeless

Viktig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
5 Augusti 2018
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
71
Poäng
196
Mmmm ja jag kryper in i mitt hörn igen.... tror det r större chans att jag vinner på lotto än får lån, och då spelar jag inte äns på lotto
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp