• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Collector bank betalkoll

S

Svag uc(90%) 3% bis

Gäst
Poäng: 0
Hej! Vet att det finns lite äldre trådar om collector här. Men vill berätta med mig av min erfarenhet av det här. Fick igenom betall koll appen med 90 procent risk på uc. Får inte ens lån på slantar kosing och frogtail kontantfinans pga 10 förfrågningar, detta räddade mig och jag tänker det kan göra det för någon annan i samma sits.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

brittportmonä

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
14 Juni 2018
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
Hej! Vet att det finns lite äldre trådar om collector här. Men vill berätta med mig av min erfarenhet av det här. Fick igenom betall koll appen med 90 procent risk på uc. Får inte ens lån på slantar kosing och frogtail kontantfinans pga 10 förfrågningar, detta räddade mig och jag tänker det kan göra det för någon annan i samma sits.

Övriga förutsättningar? Inkomst? Belåning? Anmärkningar?
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Hej! Vet att det finns lite äldre trådar om collector här. Men vill berätta med mig av min erfarenhet av det här. Fick igenom betall koll appen med 90 procent risk på uc. Får inte ens lån på slantar kosing och frogtail kontantfinans pga 10 förfrågningar, detta räddade mig och jag tänker det kan göra det för någon annan i samma sits.
Måste vara bullshit.
Dom har en gräns på 8% riskprognos hos UC. Jag känner en som jobbat där plus att jag även frågade dom i torsdags då jag är sugen på att skaffa den igen. Haft den förr men fullbetalat och avslutat den. Jag har 17% i risk vilket dom sa måste ner till under 8% innan jag kan ansöka.
 
P

Philip

Gäst
Poäng: 0
Inte alls bullshit 150000 årsinkomst 40 förfrågningar 5 k underskott 50000 lån2 st
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 265
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Deras enda krav verkar vara att man inte ska ha betalningsanmärkningar...
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Förra året i december sökte jag då jag hade 30% i risk (full uc) och micro uc var 17-18 % - inte beviljad
Men sökte senare i juli i år, då jag hade 4,8 med full uc (1,2 med micro uc) och blev beviljad högsta belopp. Aldrig haft anmärkningar. Tror dem gick efter betyg för mig.
Kreditbetyget är bättre vid Micro uc än full uc
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 265
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Syns historiskt skuldsaldo på en microUC?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp