Lånforum.se rekommenderar
1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämför 30 kreditgivare
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Viaconto - Lån utan UC
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Collector betalkoll!?

Diskussion i 'Större lån & Samlingslån' startad av viggeloo, 13 januari 2021 kl 13:32.

1. viggeloo

viggeloo Viktig medlem - Trofépoäng: 42

Mottagna gillanden:
    8
    Trofépoäng:
    42
    Så är det full UC eller mini UC som gäller? Jag sökte men man ser ej förfrågningar samt uc risk % på upplysningen! Kommer andra banker se denna upplysning eller inte?

2. Patetisk

Patetisk Medlem - Trofépoäng: 6

Mottagna gillanden:
    4
    Trofépoäng:
    6
    När jag skaffade betallkoll för cirka ett år sedan kanske så togs det endast en miniuc, nu några månader tillbaka kanske augusti/september så syns lånet hos uc. Gissar på att de tar full idag?

Men jag vet inte ska inte säga för mycket men det är min gissning och erfarenhet

3. viggeloo

Mottagna gillanden:
    8
    Trofépoäng:
    42
    Men jag fick inget där så kommer ej synas på uc. Undrar bara om andra kan se upplysningen när jag söker nästa gång. Ville inte dra på mig en onödig förfrågan...

4. Dukemo

Dukemo V.I.P - Trofépoäng: 416

Mottagna gillanden:
    249
    Trofépoäng:
    416
    Kolla ditt betyg på Kreddy, har inget ändrats med % så kan du säkerligen säga att det inte blev full UC. Det syns fortfarande som Kredit, ja. Såvitt jag vet har ingen fått en full UC-förfrågan som syns vid Betalkoll, isåfall får dessa personer gärna dela med sig. Jag har haft det under senaste året utan full UC-förfrågan (trots att kopian ser "full" ut) och har försökt höja säkerligen 10 gånger utan att en full UC-förfrågan har tagits.

Patetisk gillar detta.
  5. Pellepålle

Pellepålle Gäst

återigen det är mini UC men dom rapporterar krediten till UC

6. viggeloo

Mottagna gillanden:
    8
    Trofépoäng:
    42

Dela sidan