• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector kreditkort

Alexaaa

V.I.P
Poäng: 447
Meddelanden
636
Mottagna reaktioner
281
Poäng
447
Hej,

Fick 10 k beviljat förra veckan och ser det på mina sidor men nu ser jag på hemsidan ”beställ kort” jag uppfattades det gjordes automatisk vid vårt samtal och att jag inte behöver göra i efterhand vid webben, någon som vet?

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 837
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
11 218
Mottagna reaktioner
7 498
Poäng
4 837
Hej,

Fick 10 k beviljat förra veckan och ser det på mina sidor men nu ser jag på hemsidan ”beställ kort” jag uppfattades det gjordes automatisk vid vårt samtal och att jag inte behöver göra i efterhand vid webben, någon som vet?
Hmmm.... borde gå automatiskt. Hur ska du annars få tillgång till din kredit?
Jag har ett kreditkort fr Collector, det kom till brevlådan efter att det blev beviljat men har inte haft samtal med Collector.

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Meddelanden
334
Mottagna reaktioner
42
Poäng
167
Hej,

Förutsättningar?

Alexaaa

V.I.P
Poäng: 447
Meddelanden
636
Mottagna reaktioner
281
Poäng
447
Jag har ett kreditkort fr Collector, det kom till brevlådan efter att det blev beviljat men har inte haft samtal med Collector.
Hoppas det, jag fick det beviljat per telefon och isf borde han väl sagt - beställ det vis webben?

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Meddelanden
281
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Jag väntar på mitt kreditkort just nu. Beviljat 2 juli och gick i produktion 3 juli. När fick du ditt kort? Jag hoppas få det i brevlådan denna vecka är det rimligt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp