• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Compricer bolån kompletterande frågor?

Sara96

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
23 Oktober 2020
Meddelanden
155
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Hej!

Sökte igår bolån med min sambo på 1.5milj. Vi har kontant insatsen som är på 225k. Idag ringde det en handläggare till min sambo som ville ställa några kompletterande frågor? Han kommer ringa upp oss igen kl 15 idag.

Någon som vet vad han kan tänkas fråga? Betyder detta att banken kan godkänna beloppet men att dom har kompletterande frågor som han nu kommer ställa då?

Helt ny i detta..

Tacksam för alla svar
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
911
Poäng
817
Hej!

Sökte igår bolån med min sambo på 1.5milj. Vi har kontant insatsen som är på 225k. Idag ringde det en handläggare till min sambo som ville ställa några kompletterande frågor? Han kommer ringa upp oss igen kl 15 idag.

Någon som vet vad han kan tänkas fråga? Betyder detta att banken kan godkänna beloppet men att dom har kompletterande frågor som han nu kommer ställa då?

Helt ny i detta..

Tacksam för alla svar
Går förmodligen mest igenom ansökan och frågar om ekonomin
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 244
Mottagna reaktioner
13 376
Poäng
8 917
Dom ringer alltså :

Pers 2: 30.1 enligt kreddy. 17 förfrågningar senaste 12 mån. 32500 månadsinkomst. Fast jobb. Inga anmärkningar.

Om så är fallet kanske dom vill veta varför han har sökt 17 förfrågningar på sistone och om han har "Lånat" till handenningen?
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
407
Poäng
557
Hej!

Sökte igår bolån med min sambo på 1.5milj. Vi har kontant insatsen som är på 225k. Idag ringde det en handläggare till min sambo som ville ställa några kompletterande frågor? Han kommer ringa upp oss igen kl 15 idag.

Någon som vet vad han kan tänkas fråga? Betyder detta att banken kan godkänna beloppet men att dom har kompletterande frågor som han nu kommer ställa då?

Helt ny i detta..

Tacksam för alla svar
Svara gärna vilken bank det är och vad det är för frågor? Eller är det en handläggare på compricer som godkänt det?
 

Sara96

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
23 Oktober 2020
Meddelanden
155
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Dem frågade om inkomsten och och hur vi har fått handpenningen!

Vi fick beviljat på 1.5milj! :):):)
 

Gtuik

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
27 Februari 2017
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
62
Poäng
197
Ser man erbjudanden man får på compricer likt lendo eller andra förmedlare ??
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp