• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Coop kreditkort

nyfiken

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
115
Poäng
297
Coop har nåt nytt kreditkort, det kort vi hade tidigare är borttaget. Har letat men hittar ej vilken upplysning de tar? Är väl ganska sannolikt uc?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

sirpoller

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
12 Augusti 2012
Meddelanden
241
Mottagna reaktioner
76
Poäng
217
Coop har nåt nytt kreditkort, det kort vi hade tidigare är borttaget. Har letat men hittar ej vilken upplysning de tar? Är väl ganska sannolikt uc?

Du får väl hemskickat det nya kortet. Skall inte behöva göra nått. Det dom har gjort är att bytt från visa till Mastercard. Iaf vad jag uppfattade det när jag hjälpte mormor med detta.
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 658
Mottagna reaktioner
836
Poäng
747
Jag hade också ett som försvann (Coop Mastercard nånting) och har inte vågat beställa något nytt, då även jag tycker att det vore onödigt med en UC. Jag får antagligen inget kort ändå.
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 658
Mottagna reaktioner
836
Poäng
747
Du får väl hemskickat det nya kortet. Skall inte behöva göra nått. Det dom har gjort är att bytt från visa till Mastercard. Iaf vad jag uppfattade det när jag hjälpte mormor med detta.

Nä, mitt gamla var ett Mastercard. De har nog bara bytt kreditinstitut, för det är väl egentligen inte Coop som ger ut korten, tror jag.

Det är lite bökigt att behöva legitimera sig med körkort varje gång man handlar för att få poäng, så jag skulle gärna skaffa ett nytt, men inte om de tar UC.
 

nyfiken

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
115
Poäng
297
Är helt färsk på detta med kreditkort men nu har vi iaf skaffat ett, med 20.000 i köputrymme.

Säkert en riktig basicfråga: måste man betala skulden vid varje månadsslut? Alltså, om vi använt för 10.000, måste 10.000 betalas in eller kan man låta skulden (eller en del av den) ligga (med påföljande ränta)?

Brukar det vara samma OCR-nummer på varje faktura, så att man kan betala in lite när som helst?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 312
Poäng
8 917
Vilken upplysning togs?1
 

nyfiken

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
115
Poäng
297
UC var det, dock på min sambo som inte behöver oroa sig för sådant.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp