• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Credento-sista påminnelse

Alan82

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
24 Januari 2020
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej.
Ha idag en skuld hos Credento på 30tkr. Kunde inte betala 2 sista fakturor. Tyvärr ha så mycket andra lån. Så Jag fick inte ihop pengar senaste 2 månader. Jag ville gärna att Credento gå till inkasso men är jätte rädd för att få en anmärkning. Någon som ha haft liknande? Är det 100% att de registrera missbruk hos Uc?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 388
Mottagna reaktioner
375
Poäng
517
Hej.
Ha idag en skuld hos Credento på 30tkr. Kunde inte betala 2 sista fakturor. Tyvärr ha så mycket andra lån. Så Jag fick inte ihop pengar senaste 2 månader. Jag ville gärna att Credento gå till inkasso men är jätte rädd för att få en anmärkning. Någon som ha haft liknande? Är det 100% att de registrera missbruk hos Uc?
Hej, hur gick det? Hur mycket behövde du betala in för att slippa inkasso? Och blev det missbrukad när det gick vidare
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 339
Mottagna reaktioner
376
Poäng
517
Blir missbrukad kredit, om dom inte ändrat sista året. Man kan ligga efter 2 månader men tredje månaden måste minst ett månadsbelopp komma in.
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
407
Poäng
557
Blir missbrukad kredit, om dom inte ändrat sista året. Man kan ligga efter 2 månader men tredje månaden måste minst ett månadsbelopp komma in.

ge inte upp. har du anmärkningar så skitsamma, annars försöka fixa det. Betalningsanmärkningar = Fängelse
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 388
Mottagna reaktioner
375
Poäng
517
Blir missbrukad kredit, om dom inte ändrat sista året. Man kan ligga efter 2 månader men tredje månaden måste minst ett månadsbelopp komma in.
Hej!
Jag har fått uppsägning av lån och 4 veckor att betala ikapp? Räcker det att betala en månad. Bara den summa som står + påminnelse avgift?
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 339
Mottagna reaktioner
376
Poäng
517
Hej!
Jag har fått uppsägning av lån och 4 veckor att betala ikapp? Räcker det att betala en månad. Bara den summa som står + påminnelse avgift?
Oj kommer inte ihåg, men tror allt måste in som står på uppsägningssbrevet när man väl fått det.
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
407
Poäng
557
Nån som kan bekräfta att credento rapporterar sina lån in till UC ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp