• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Creditstar utbetalning

zzzaf

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 September 2012
Meddelanden
208
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
Hej någon som fått pengar från creditstar det senaste 2 veckorna ?
Ansökte om 5000 där i fredags. Fick svar på måndag kväll att jag skulle ringa dem och bekräfta uppgifter. Ringde upp dem på tisdag 09.00. Bekräftar uppgifterna och frågar då om jag skulle ha möjlighet att utöka länet till 25000 så samlar jag ihop mina andra små lån i det lånet. Då får jag svaret att kalkylen går ihop och att jag måste göra en ny ansökan. Gör det direkt hon sa att jag får svar i eftermiddag om det är godkänt (tisdag). Inget svar ännu om ansökan är godkänd. Ringde just dit och frågade dem om min ansökan då säger dem att den är godkänd men att det kan ta 1-2 veckor att få det utbetalt. För dem har problem i systemet. Tycker allt bara känns konstigt. Någon som har fått sitt lån utbetalt de senaste veckorna?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

zzzaf

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 September 2012
Meddelanden
208
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
Måste tillägga också att när jag ringde dem om mina 5000 så lät det som att hon skulle betala ut dem just innan jag frågade om ändra ansökan.
 

s028ut

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
13 December 2017
Meddelanden
147
Mottagna reaktioner
43
Poäng
157
Måste tillägga också att när jag ringde dem om mina 5000 så lät det som att hon skulle betala ut dem just innan jag frågade om ändra ansökan.
Fick utbetalt från dom för ca 3 veckor sedan, pratade med dom i telefon och bekräftade uppgifter, 2 min senare var pengarna på mitt konto!
 

Krille77

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
21 September 2016
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Lånar tråden.

Loggade in för någon dag sedan på min sida, då stod det att jag ej kunde låna.

Loggade in idag igen, och då stod det något om baserat på blabla kan vi erbjuda dig 50 000. Ansökte om detta, fick mejl tillbaka med avtal och allting sen stod det även att dom skall ringa mig under arbetstid och kontrollera så att allt stämmer.

Vet någon om det är klart i detta läge eller kan man nekas senare?
 
Senast ändrad:

zzzaf

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 September 2012
Meddelanden
208
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
Undra om dem har svårt och få lös pengar. Känns som ett tekniskt fel borde ju inte ta 1-2 veckor.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 278
Mottagna reaktioner
13 386
Poäng
8 917
Creditstar har tuffat till sig som fan, innan fick fan alla lån hos dom
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 518
Mottagna reaktioner
6 118
Poäng
4 147
Den hemska finskan.....
Värsta bolaget av alla.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp